influencerzy
zobacz inne tematyKomu opłaca się dziś współpraca z influencerami [WYWIAD]
Słowo „influencer”, delikatnie rzecz ujmując, nie kojarzy się dziś najlepiej – coraz częściej drwi się z dokonań internetowych osobistości, rzadziej mówi się o fajnych treściach. Ale nie jest też tak, że influencer marketing przestał się opłacać, wręcz przeciwnie.
Oto historie wpadek, przez które "błyskotliwi marketingowcy" doprowadzili do kryzysów wizerunkowych
Dżentelmen jest zawsze pół kroku za modą – brzmi stara zasada dotycząca elegancji. Podobnie jest z marką godną zaufania. Nie trzeba próbować wszystkich marketingowych nowinek, by klienci nas doceniali i zostali z nami na lata.
Jak oznaczać reklamy w social media? UOKiK radzi influencerom i markom
31 stron - tyle liczy nowy poradnik UOKiK dotyczący zasad funkcjonowania w mediach społecznościowych, jeśli chodzi o współpracę z markami. Zdaniem prezesa UOKiK zastosowanie tych zasad sprawia w oznaczaniu reklam sprawia, że nie będziemy mieli problemów z potencjalnymi karami.
Jak złowić klienta w sieci
Jeśli chcemy rozpocząć sprzedaż w internecie, musimy przetestować kilka platform, które pozwolą nam trafić do naszych potencjalnych klientów. Potem być może przyjdzie czas na influencerów. Jak zacząć przygodę z e-commerce i zdobywaniem klientów? Podpowiadamy.
Ile postów sponsorowanych trzeba opublikować, żeby zarobić średnią pensję w Polsce?
Serwis money.co.uk - na podstawie danych Eurostatu i za pomocą kalkulatora Lickd.co - wyliczył, ile postów sponsorowanych trzeba opublikować w mediach społecznościowych, żeby zarobić średnią roczną pensję w danym kraju. Jak sytuacja wygląda w Polsce?
UOKiK zabiera się za influencerów. Kruszwil, Marley, Marcin Dubiel i Maffashion na celowniku
Znani influencerzy mają problem z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zdaniem instytucji reklamowali oni scam, czyli metodę wyłudzania pieniędzy od klientów. Część z nich: Kruszwil, Marley, Marcin Dubiel i Maffashion za brak współpracy z UOKiK mogą zostać ukarani.
Czy kampanie z udziałem influencerów są skuteczne? "Profil nasycony reklamami nie jest atrakcyjny"
Internetowi celebryci reklamują najróżniejsze produkty, często bez głębszej refleksji. Na ile są skuteczni? Kiedy ostatnio zdecydowaliście się na usługę, gdyż polecił ją wasz ulubiony twórca?
To najpopularniejsi influencerzy w Polsce. Biznesowo zanotowali poważne wzrosty
Robert Lewandowski, Wersow i Friz to najpopularniejsi influencerzy w Polsce - wynika z raportu przygotowanego przez SeeBlogers i InfluTool. "Rynek urósł, stał się dojrzalszy i jeszcze bardziej konkurencyjny" - piszą autorzy rankingu.
Ludwig Ahgren pobił rekord. Jego streaming trwał 31 dni
Mamy nowy rekord na platformie streamingowej Twitch. Ludwig Ahgren przeprowadził transmisję na żywo, która trwała nieprzerwanie przez 31 dni. Kiedy spał, również nie wyłączał kamery.
Supercar Blondie - od 300 do ponad 45 mln fanów. Co się kryje za jej sukcesem?
Alex Hirschi, czyli Supercar Blondie, to wielka gwiazda mediów społecznościowych. Odnosi też gigantyczne sukcesy jako twórca treści w branży motoryzacyjnej.
Pracownik w roli ambasadora - jak budować pozycję marki w mediach społecznościowych
Budowanie zaufania do marki to proces, którego niezwykle ważnym elementem są pracownicy. Jak uczynić z pracowników ambasadorów marki i influencerów, którzy będą budowali jej pozycję w mediach społecznościowych podpowiadają dr hab. Paweł Korzyński i dr Monika Sońta z Akademii Leona Koźmińskiego.
Influencerzy będą promować szczepionki? "Czy to jest etyczne?"
Wojtek Kardyś - ekspert od marketingu influencerskiego - podzielił się na Twitterze informacją, jakoby Centrum Informacyjne Rządu przygotowywało kampanię promocyjną szczepień na koronawirusa z udziałem influencerów. "Czy na to powinny zostać wydane teraz publiczne pieniądze?" - pyta Kardyś.