Pierwsza kobieta w zarządzie Autenti – Dorota Adamczyk awansuje na członka zarządu ds. operacyjnych
Dorota Adamczyk, członek zarządu ds. operacyjnych w Autenti.Rola Doroty Adamczyk w Autenti
Jako Director of Planning and Performance in SaaS Sales Operations, Dorota Adamczyk wykazała się zdolnością efektywnego planowania i wdrażania strategii. Doprowadziła do optymalizacji pracy podległych zespołów, wzrostu przychodów i osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych poprawiając kluczowe wskaźniki w firmie.
W swojej nowej roli COO, Dorota Adamczyk skupi się na dalszym usprawnianiu współpracy między marketingiem, sprzedażą i zespołami produktowymi. Będzie dążyła do wprowadzenia bardziej efektywnych procesów decyzyjnych, opartych na danych, aby wspierać rozwój produktów i strategii sprzedaży. Jej celem będzie optymalizacja zasobów wokół przychodów, skalowanie biznesu oraz wzmocnienie obecności firmy na rynkach polskim i DACH.
Komentarz Doroty Adamczyk – Autenti posiada wszystkie niezbędne elementy, aby odnieść znaczący sukces na rynkach europejskich, podobnie jak to ma miejsce w Polsce: technologię, która przynosi realną wartość dla biznesu i środowiska oraz zaangażowanych ludzi na pokładzie. Dla mnie możliwość objęcia roli COO w takiej firmie to ogromne wyróżnienie, ale także duża odpowiedzialność. Równocześnie jestem przekonana, że wraz z zespołem Autenti osiągniemy nasze cele.
Doświadczenie i kompetencje
Przed dołączeniem do Autenti Dorota Adamczyk pełniła kluczowe role w Grupie Wyborcza.pl/Agora, gdzie jako Chief Digital Revenue Officer podwoiła cyfrowe przychody firmy i zwiększyła liczbę aktywnych subskrypcji do 300 tysięcy. Jej inicjatywy skupione na wzroście przychodów, rozwoju obszaru subskrypcji oraz wzroście fundamentalnych KPI były kluczowe dla cyfrowej transformacji i wzrostu organizacji.
Wykształcenie i rozwój kariery
Dorota Adamczyk ukończyła studia w zakresie stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Jagiellońskim i zdobyła tytuł MBA na Politechnice Warszawskiej, specjalizując się w transformacji cyfrowej.
Autenti podbija Europę. "Nasz cel to 100 mln elektronicznie podpisywanych dokumentów miesięcznie"
Autenti to platforma do autoryzacji dokumentów i zawierania umów w Internecie. Zainteresowanie podpisem elektronicznym stale rośnie, więc również cele firmy stają się ambitniejsze. - Chcemy, żeby do 2025 roku miesięcznie podpisywano elektronicznie na platformie 100 mln dokumentów. Obecnie takich podpisów generujemy ok. 200 tys. - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Tomasz Plata, CMO Autenti.