fintech

zobacz inne tematy
Globalny fintech w warszawskim biurze. Jak wygląda praca w międzynarodowym zespole?

Globalny fintech w warszawskim biurze. Jak wygląda praca w międzynarodowym zespole?

Międzynarodowe środowisko pracy wymaga dostosowania się do określonej specyfiki, ale jeśli już pozna się tajniki takiej współpracy, daje ona wielkie możliwości rozwoju i zapewnia swobodę działania. W taki sposób funkcjonuje m.in. wywodzący się z Polski fintech Spoko.app, który oferuje usługi natychmiastowych przekazów pieniężnych. Jak wyglądają kulisy pracy w takim miejscu?

Spoko.app nawiązuje współpracę z globalną platformą płatniczą. "To nowa jakość na rynku rozliczeń"

Spoko.app nawiązuje współpracę z globalną platformą płatniczą. "To nowa jakość na rynku rozliczeń"

Fintech Spoko.app łączy siły z globalną platformą płatniczą Checkout.com. Dzięki partnerstwu klienci Spoko.app otrzymają nowe rozwiązania w zakresie przekazywania pieniędzy przez aplikację. Technologia stworzona przez Checkout.com daje możliwość integrowania wielu metod płatności poprzez API, oferuje zaawansowane narzędzia analityczne oraz budowanie nowych rozwiązań dla użytkowników.

Polski fintech z dużymi wdrożeniami w bankach. "To dobry czas dla twórców innowacyjnych rozwiązań"

Polski fintech z dużymi wdrożeniami w bankach. "To dobry czas dla twórców innowacyjnych rozwiązań"

Digital Fingerprints skupia się przede wszystkim na cyberbezpieczeństwie, na zapewnieniu mechanizmów, które ochroni organizację przed fraudem, kradzieżą tożsamości czy phishingiem. Kluczowy jest rozwój sztucznej inteligencji, ponieważ nasze rozwiązania opierają się o machine learning - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Krzysztof Raczyński, CEO Digital Fingerprints.

FORDATA rozwija usługę w krajach bałtyckich. "Fintechy muszą umieć zapewnić "opiekę" nad danymi"

FORDATA rozwija usługę w krajach bałtyckich. "Fintechy muszą umieć zapewnić "opiekę" nad danymi"

Bezpieczeństwo czysto technologiczne to nie wszystko. Dostawca usługi musi wiedzieć, jak obchodzić się z informacjami klienta nie tylko w ramach świadczenia, ale całościowo, bo przetwarzanie informacji rozpoczyna się już w momencie, gdy klient odwiedza stronę internetową - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Aleksandra Prusator, Sales & Marketing Director w FORDATA.

Autenti podbija Europę. "Nasz cel to 100 mln elektronicznie podpisywanych dokumentów miesięcznie"

Autenti podbija Europę. "Nasz cel to 100 mln elektronicznie podpisywanych dokumentów miesięcznie"

Autenti to platforma do autoryzacji dokumentów i zawierania umów w Internecie. Zainteresowanie podpisem elektronicznym stale rośnie, więc również cele firmy stają się ambitniejsze. - Chcemy, żeby do 2025 roku miesięcznie podpisywano elektronicznie na platformie 100 mln dokumentów. Obecnie takich podpisów generujemy ok. 200 tys. - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Tomasz Plata, CMO Autenti.

Revolut zmienia cennik. Będzie drożej

Revolut zmienia cennik. Będzie drożej

Od 23 kwietnia zacznie obowiązywać nowy cennik Revoluta. Jak wynika z zapowiedzi firmy, użytkownicy zapłacą więcej m.in. za wypłaty z bankomatów i przelewy międzynarodowe.

Revolut masowo blokuje konta? Firma odpowiada na zarzuty

Revolut masowo blokuje konta? Firma odpowiada na zarzuty

Pod jednym z naszych tekstów pojawił się komentarz sugerujący, że w ostatnich tygodniach Revolut masowo blokuje konta użytkowników bez podania przyczyny. Sprawdzamy, czy to nieuzasadnione działanie firmy, czy nieznajomość regulaminu przez klientów.

Banki gotowe na nowe

Banki gotowe na nowe

Rynkiem finansowym interesuje się coraz więcej inwestorów i przedsiębiorców. Czy w takim razie startupy specjalizujące się w technologiach online do realizacji usług finansowych stanowią zagrożenie dla tradycyjnych banków? I tak, i nie.

W mobilnej odsłonie

W mobilnej odsłonie

Firmy, które sprzedają online, również tym, którzy kupują przez urządzenia mobilne, mają dziś ułatwione zadanie. Wystarczy kilka usług FinTech i mogą obsługiwać wiele zamówień, nawet jeśli cały biznes prowadzi w nich tylko jeden człowiek.

Taniej i łatwiej

Taniej i łatwiej

Małe i średnie firmy mogą korzystać z wielu nowoczesnych i często zautomatyzowanych usług finansowych, jak zarządzanie portfelem inwestycyjnym, wymiana walut, pożyczki społecznościowe itd. Te usługi nie tylko są łatwe w obsłudze czy upraszczają życie, ale zazwyczaj są również tańsze niż ich starsze odpowiedniki.