Milion sprzedanych egzemplarzy Gas Station Simulator. DRAGO entertainment kończy prace nad nową grą
Gas Station Simulator, fot. materiały prasowe- Z wielką satysfakcją pragnę poinformować, że sprzedaż Gas Station Simulator, w wersji na PC, PlayStation, Xbox One i Nintendo Switch, osiągnęła kluczowy próg sprzedażowy, przekraczający 1 milion egzemplarzy. Cieszę się, że udało nam się stworzyć jeden z najlepszych i najgłośniejszych symulatorów ostatnich lat, który w kilkanaście miesięcy od globalnej premiery spełnił oczekiwania tak pokaźnego grona odbiorców. To dla nas wielki powód do dumy i ogromne wyróżnienie, za które dziękujemy wszystkim fanom gry. Od początku zależy nam na tym by to właśnie oni rozwijali razem z nami ten tytuł. Stąd też konsekwentnie dodajemy do projektu coraz to nowe dodatki i uaktualnienia, bazujące często na sugestiach graczy. Pracujemy również nad rozwojem uniwersum i jednym z zapowiedzianych już tytułów: Road Diner Simulator. Chcemy w ten sposób wpłynąć na dalsze zwiększanie monetyzacji projektu – komentuje Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment S.A.
Sprawdź też: Wywiad z Joanną Tynor
Globalna premiera tytułu Gas Station Simulator na platformie Steam odbyła się 15 września 2021 r. Od października 2022 r. gra dostępna jest w wersjach konsolowych, na PlayStation4, Nintendo Switch i Xbox. Do tej pory konsolowe wersje gry sprzedały się w ponad 50 tys. egz., a płatny dodatek dostępny od 11 maja 2022 roku o nazwie Can Touch This w liczbie ok. 105 tys. egzemplarzy.
Obecnie zespół koncentruje się nad tworzeniem nowego autorskiego tytułu – Winter Survival. Do tej pory rolę doradcy merytorycznego pełnił Marek Kamiński, znany podróżnik i zdobywca obu biegunów Ziemi. Spółka poinformowała, że podpisała z Partnerem porozumienie w zakresie zmiany warunków partycypacji w zysku ze sprzedaży gry.
- Serdecznie dziękujemy Markowi za czas, który wspólnie spędziliśmy, nasze drogi się całkowicie nie rozchodzą, w przyszłości zakładamy jeszcze wspólne eventy. Natomiast jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało się nam osiągnąć satysfakcjonujące dla obu stron porozumienie. Dzięki któremu nasz udział w przyszłych zyskach się proporcjonalnie powiększy, co jest pozytywną informacją z finansowego punktu widzenia. Marek natomiast ze względu na swoje obowiązki zawodowe musi w pełni poświęcić się prowadzonym działaniom, za które oczywiście trzymamy kciuki i mocno kibicujemy – mówi Lucjan Mikociak, vice CEO w DRAGO entertainment.