Wielki powrót stylu
mat. prasoweOszczędności oznaczają unifikację. W konsekwencji wiele globalnych koncernów motoryzacyjnych w ostatnich latach postanowiło produkować auta, które spodobają się każdemu. Zaprojektowane tak, by polubili je mieszkańcy Chin, Ameryki, Australii i Europy. Tyle że każdy ma swój gust i trudno jest jednym produktem sprostać wymaganiom każdej nacji, a w poszczególnych krajach – każdego klienta. Menedżerowie koncernów motoryzacyjnych odkryli zatem, że produkowanie milionów bardzo do siebie podobnych aut to droga donikąd. Liczy się wygląd. Klienci doceniają, że kupują auto, które wyróżnia się na ulicy – z ciekawymi detalami, w interesującej kolorystyce.
Jeśli już mowa o kolorach, to pod tym względem też sporo się zmienia. Zachęta do – nie bójmy się tego słowa – rewolucji, przyszła z najmniej spodziewanej strony. Zawdzięczamy ją bowiem instytucjom finansowym, a konkretnie nowym produktom firm leasingowych. Chodzi o tzw. najem długoterminowy, czyli leasing z bardzo mało lub wręcz zerową opłatą początkową, niedużymi ratami i końcową spłatą oddającą wartość auta na koniec umowy. Jaki to ma związek z kolorami lakieru? Jak twierdzą przedstawiciele instytucji finansowej Volkswagena – całkiem spory. Otóż klienci, którzy wiedzą, że nie będą musieli samodzielnie sprzedawać swoich aut, lecz po prostu oddadzą je do dilera, o wiele śmielej dobierają zarówno wyposażenie, jak i kolory samochodów. Jest więc...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 5/2019 (44) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.