Wydanie 5/2019 (44) miesięcznika „My Company Polska”

Miesięcznik My Company Polska - Wydanie 5/2019 (44)

Data publikacji: 25.04.2019

Abstra filmiki, sprzedaż, wyniki

Kiedyś wystarczył nam pomysł i od razu braliśmy się do roboty. Teraz mamy castingi, rekrutację, scenarzystów, aktorów. To prawdziwa fabryka treści wideo. Nasz nieoficjalny slogan to: Abstra: filmiki, sprzedaż, wyniki – śmieją się Rafał Masny i Olek Wandzel, członkowie zarządu Abstra.

Rozmawiał: Adam Mielczarek

Czytaj swoje e-wydania miesięcznika „My Company Polska” w aplikacji mobilnej na Android, iPad oraz iPhone

Google Play App Store




Spis treści wydania 5/2019 (44)

12

Ludzie

Rewolucja 4.0: Polska się waha

Przemysł 4.0 (Industry 4.0) to proces, podczas którego w maksymalnie efektywny sposób wytwarza się towary i świadczy usługi, a na końcu powstaje zindywidualizowana oferta pod potrzeby konkretnych odbiorców. Docelowo proces ten ma być w pełni zautomatyzowany. Na tym właśnie polega tzw. czwarta rewolucja przemysłowa napędzana dziś przez rozwój takich technologii, jak chmury obliczeniowe, wielkie bazy danych, internet rzeczy i sztuczna inteligencja, a także przez ścisłą współpracę biznesu z nauką.

14

Ludzie

Abstra filmiki, sprzedaż, wyniki

Kiedyś wystarczył nam pomysł i od razu braliśmy się do roboty. Teraz mamy castingi, rekrutację, scenarzystów, aktorów. To prawdziwa fabryka treści wideo. Nasz nieoficjalny slogan to: Abstra: filmiki, sprzedaż, wyniki – śmieją się Rafał Masny i Olek Wandzel, członkowie zarządu Abstra.

18

Ludzie

Cyfryzacja zmieni nasz świat

W Europie wkrótce będzie brakować setek tysięcy pracowników w sektorze IT, w tym m.in. programistów lub osób potrafiących sprawnie komunikować się z programistami. Jak Microsoft widzi swoją rolę w propagowaniu edukacji z zakresu IT?

112

Fajrant

Zero, z którego są plusy

Nieważne, czy „zero waste” to modny styl życia czy pokuta za konsumpcyjne grzechy. Trend stał się tak popularny, że nie można go już ignorować. Także w pracy.

118

Fajrant

Wielki powrót stylu

Nowe sposoby finansowania aut, choćby wynajem długoterminowy, sprawiły, że klienci nie chcą już nudnych aut, które później łatwiej im będzie sprzedać. Na drogi wjeżdżają więc służbowe crossovery w ostrych kolorach. Dziś autem trzeba się wyróżnić.