RiskRadar - strażnik finansowej stabilności

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 5/2025 (116)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
W dynamicznym środowisku biznesowym kluczowe są bieżące informacje o kondycji finansowej Twoich kontrahentów (klientów, dostawców) czy też konkurencji. RiskRadar odpowiada na te potrzeby, umożliwiając użytkownikom szybki dostęp do danych, które pozwalają ocenić wiarygodność płatniczą firm, monitorować historię zmian oraz określać ryzyka związane ze współpracą. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi oraz bieżącej aktualizacji informacji, rozwiązanie to staje się nieocenionym narzędziem dla właścicieli firm, dyrektorów, a także specjalistów ds. sprzedaży, zarządzania ryzykiem, zakupów oraz kontrolerów finansowych.
Kompleksowa analiza portfela kontrahentów
RiskRadar pozwala w kilku prostych krokach dokonać szczegółowej analizy całego portfela klientów, w tym także indywidualnie każdego określanego kontrahenta, dzięki usłudze Raport +. Użytkownik zyskuje możliwość pobierania raportów, które zawierają dane pochodzące z aż 115 różnych źródeł, w tym m.in. KRD BIG S.A., KRS, CEIDG czy KNF. Serwis to swoiste narzędzie umożliwiające interpretację danych poprzez informacje w nim zawarte, dzięki czemu przedsiębiorca sam ocenia i decyduje o współpracy ze swoim kontrahentem. To wsparcie w decyzjach o rozpoczęciu lub zakończeniu współpracy, a także przy określaniu warunków płatności, mogących wpływać na dalszy rozwój firmy.
Monitoring zmian i wsparcie decyzyjne
W nieustannie zmieniającym się otoczeniu gospodarczym szybka reakcja na pojawiające się ryzyka jest kluczowa. System RiskRadar umożliwia bieżący monitoring sytuacji finansowej kontrahentów. Użytkownik może śledzić zmiany, analizując zarówno aktualny stan, jak i historię zmian danych (do ośmiu tygodni wstecz). Takie rozwiązanie ułatwia zarządzanie portfelem klientów oraz pozwala na skuteczne targetowanie i screening przedsiębiorstw, co jest szczególnie ważne przy prowadzeniu działalności (kampaniach sprzedażowych lub zarządzaniu ryzykiem).
Przejrzystość, bezpieczeństwo i dostępność
Serwis RiskRadar jest intuicyjny dzięki czemu w przystępny sposób można korzystać z jego funkcjonalności. System działa w technologii chmurowej, zapewniając ciągłość dostępu 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu – wszystko to bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Co istotne, usługa umożliwia nieograniczony dostęp dla dowolnej liczby użytkowników, co sprawia, że każdy dział firmy (od sprzedaży po zarządzanie ryzykiem) może swobodnie korzystać z potężnych możliwości analitycznych oferowanych przez system.
Wsparcie strategicznych decyzji
Dzięki zawartym w serwisie informacjom, RiskRadar stanowi wsparcie w wielu obszarach działalności przedsiębiorstwa. To narzędzie może być pomocne w ustalaniu kryteriów współpracy z klientami (przyszłymi lub obecnymi), czy w zarządzaniu ryzykiem w ramach portfela klientów (np. polityka oferowania). Analiza danych oraz możliwość pobierania szczegółowych raportów na temat firm zwiększa transparentność działań, umożliwiając podejmowanie bardziej świadomych decyzji. Rozwiązanie to stanowi odpowiedź na realne wyzwania, z jakimi mierzą się przedsiębiorstwa, dając im narzędzie, dzięki któremu każda decyzja o współpracy czy zmianie warunków bazuje na aktualnych danych.
Serwis RiskRadar to usługa Kaczmarski Group Sp.j. z siedzibą we Wrocławiu, posiadająca wieloletnie doświadczenie w obsłudze przedsiębiorców, co przekłada się na jakość świadczonych usług i przekonanie, że przedsiębiorcy korzystając z Serwis RiskRadar, korzystają ze sprawdzonego i rzetelnego źródła informacji. Co istotne, w ramach bezpłatnego testowania systemu RiskRadar zostanie przeanalizowany cały portfel Twoich klientów. Dzięki temu szybko ocenisz, z kim możesz bezpiecznie współpracować, a kto może stanowić potencjalne ryzyko. Sprawdź na: www.riskradar.pl

Więcej możesz przeczytać w 5/2025 (116) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.