Revolut ma już ponad 3 mln użytkowników w Polsce i zaczyna zdobywać firmy

revolut
Fot. Revolut, materiały prasowe.
Revolut, znany polskim użytkownikom aplikacji finansowych, oferuje swoje usługi nie tylko klientom indywidualnym, ale także firmowym. I zaczyna mocno rozpychać się na rynku ofert dla biznesu.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Fintech Revolut posiada licencję bankową i działa głównie poprzez aplikację mobilną oraz wersję webową. Oferuje szeroki zakres usług finansowych, włączając w to wymianę walut, rozliczenia oraz wirtualne sejfy. W Polsce korzysta z jego usług aż 3 miliony osób, a globalnie liczba użytkowników przekracza 30 milionów. To więcej niż liczba klientów banku Credit Agricole.

Od founderów dla founderów. 10 rad dla młodych startupowców [TYLKO U NAS]

Szybki wzrost popularności Revoluta w Polsce

Revolut cieszy się rosnącą popularnością zarówno globalnie, jak i w Polsce. Co miesiąc dołącza do niego ponad milion użytkowników na całym świecie, w tym ponad 100 tysięcy w Polsce. W okresie od maja do sierpnia 2023 roku ponad 900 tysięcy klientów dokonywało płatności za granicą przy użyciu kart Revolut, wydając w ten sposób ponad 2 miliardy złotych. Firma wdraża obecnie swoją pierwszą kampanię telewizyjną, mając na celu jeszcze większą rozpoznawalność marki.

Fintech mimo swojej popularności ma też wady, o których pisaliśmy. Dużym problemem dla użytkowników jest utrudniony kontakt z firmą - w momentach kryzysu dotarcie do kontaktu z reprezentantem firmym który nie jest botem nie jest łatwe. Jednak oferta Revoluta przyciąga coraz więcej chętnych - zatem warto przyjrzeć się co dla biznesu przygotowała popularna aplikacja.   

Kanarki w kopalni. Pełny obraz Kuczyńskiego [FELIETON]

Oferta Revolut Business

Revolut Business skierowany jest do klientów firmowych i oferuje cztery różne plany taryfowe, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników, którym przygląda się portal Bankier.pl.

Plan Free to bezpłatna opcja, która zapewnia plastikową kartę firmową, ale nie zawiera darmowych płatności międzynarodowych, za które trzeba zapłacić 15 zł. W ramach tego planu klient otrzymuje pięć przelewów lokalnych, a każdy kolejny kosztuje 1 zł. Opłata za wymianę walut po rzeczywistym kursie wynosi 0,4 proc., a za wymianę kryptowalut 1,99 proc.

Plan Grow kosztuje 125 zł miesięcznie i oferuje więcej opcji. Klienci otrzymują metalową kartę płatniczą (lub plastikową), 10 darmowych przelewów międzynarodowych oraz 100 przelewów lokalnych. Limit na wymianę walut po rzeczywistym kursie wynosi 50 000 zł, a prowizja za wymianę kryptowalut wynosi 0,99 proc.

Plan Scale to rozwiązanie dla bardziej wymagających klientów, którzy płacą 500 zł miesięcznie. Obejmuje on dwie metalowe karty, 50 darmowych przelewów międzynarodowych oraz 1000 lokalnych przelewów. Limit na wymianę walut wynosi 250 tysięcy złotych, a prowizja za wymianę kryptowalut wynosi 0,99 proc.

Plan Enterprise jest dostępny dla dużych firm i jego warunki są negocjowane indywidualnie.

Dodatkowe usługi dla biznesu

W każdym z pakietów Revolut Business oferuje także szereg dodatkowych usług, takich jak zarządzanie listą płac zespołu, tworzenie i śledzenie faktur, przyjmowanie płatności na stronie internetowej, konta lokalne w GBP i EUR, zarządzanie przelewami cyklicznymi oraz przechowywanie i wymiana do 25 różnych walut. Warto również zwrócić uwagę na funkcję Tap to Pay, która pozwala zamienić iPhone'a w terminal płatniczy - czytamy w ofercie firmy.

Revolut Business może stanowić alternatywę dla tradycyjnych usług bankowych zarówno dla drobnych przedsiębiorców, jak i dużych firm. Wybór odpowiedniego planu taryfowego zależy od skali działalności firmy. Należy dokładnie przemyśleć, który plan najlepiej odpowiada rodzajowi prowadzonej działalności.

Revolut zapewnia swoim klientom firmowym dostęp do całodobowej pomocy technicznej (poprzez chat-boty). Jednak warto zauważyć, że w przeszłości użytkownicy zgłaszali problemy z obsługą klienta, co trzeba mieć na uwadze, zwłaszcza otwierając konto biznesowe.

ZOBACZ RÓWNIEŻ