rafał brzoska

zobacz inne tematy
30 najbardziej kreatywnych w biznesie (i nie tylko)

30 najbardziej kreatywnych w biznesie (i nie tylko)

Czy kreatwyności można się nauczyć? To jedna z naturalnych cech naszego mózgu. Trzeba ją tylko umiejętnie wydobyć. Jak? Podglądając tych, którzy patrzą na świat w wyjątkowy sposób. Oto oni, wybrani przez „My Company Polska”.

Rafał Brzoska: Sami jesteśmy zaskoczeni tak dobrym I kwartałem

Rafał Brzoska: Sami jesteśmy zaskoczeni tak dobrym I kwartałem

Pomimo trudnych warunków gospodarczych i skomplikowanej sytuacji na rynku e-commerce, InPost w I kwartale br. zanotował wzrost liczby przesyłek o 29% r/r, osiągając 1 996 mln zł, skorygowana EBITDA wzrosła o 36% r/r, osiągając wartość 557 mln zł, natomiast wolumen obsłużonych przesyłek zwiększył się w pierwszym kwartale o 21% r/r, sięgając 198,7 mln sztuk.

Startupy coraz częściej przejmują konkurencję. "Kryzysy jednych to szansa dla innych"

Startupy coraz częściej przejmują konkurencję. "Kryzysy jednych to szansa dla innych"

LiveKid kupił hiszpańskiego Dinantia, Shoper zainwestował w Apilo i agencję Sempire, Docplanner przejął w sumie sześciu konkurentów. Kiedy na rynku robi się gorąco, sprawdza się stara rynkowa zasada „kupuj, gdy leje się krew”. Tym razem stosują je same startupy, które przejmują konkurencję. Ruszyło polowanie na tych, którzy przestają sobie radzić.

Rafał Brzoska może zainwestować w firmę z branży medycznej. Oferta opiewa na 20 mln dolarów

Rafał Brzoska może zainwestować w firmę z branży medycznej. Oferta opiewa na 20 mln dolarów

Rafał Brzoska złożył niewiążącą ofertę przejęcia spółki Medicalgorithmics z branży technologii stosowanych w medycynie. W ramach transakcji miałby udzielić spółce pożyczki o wartości 20 mln dolarów konwertowanej na akcje. Jeśli doszłoby do porozumienia, szef Inpostu mógłby przejąć 50 proc. głosów na walnym zgromadzeniu spółki.

InPost rozwija nową usługę. Do czego służą lodówkomaty?

InPost rozwija nową usługę. Do czego służą lodówkomaty?

InPost uruchomi 20 nowych Lodówkomatów w kolejnym mieście w Polsce, czyli we Wrocławiu. Obecnie takie urządzenia są dostępne w Warszawie i Krakowie – łącznie w 50 lokalizacjach. Już przed wybuchem pandemii według badań Kantar TNS aż 40 proc. kupujących online chciało odbierać zakupy spożywcze w Paczkomatach InPost.