InPost i startup Migam łączą siły. Tłumacz migowy online dla niesłyszących klientów od czerwca

Z nowej funkcji będzie można skorzystać za pośrednictwem platformy www.Tlumacz.migam.org, która umożliwia połączenie wideo z certyfikowanym tłumaczem PJM w czasie rzeczywistym. Dzięki temu osoby Głuche otrzymają natychmiastowe wsparcie w kontaktach z obsługą klienta InPostu, co znacząco zwiększy ich komfort i samodzielność.
Współpraca InPost i Migam na rzecz dostępności
– Mogę potwierdzić oficjalnie, że InPost i Migam.org łączą siły na rzecz dostępności! – napisał na swoim profilu LinkedIn Paweł Potakowski, CCO Migam.org. – Od czerwca każdy Głuchy klient InPost będzie miał możliwość skorzystania z dostępu online do tłumacza polskiego języka migowego. Rafał Brzoska – dziękujemy za otwartość na innowacje i dostępność – dodał.
Współpraca została ogłoszona podczas tegorocznej edycji konferencji Impact w Poznaniu, jednego z najważniejszych wydarzeń technologiczno-gospodarczych w regionie CEE.
InPost i Migam.org – dwa różne światy, wspólny cel
InPost to lider rynku dostaw przesyłek e-commerce w Polsce, znany przede wszystkim z sieci Paczkomatów® – zautomatyzowanych punktów odbioru przesyłek, z których korzysta już ponad 20 mln użytkowników. Firma, założona przez Rafała Brzoskę, dynamicznie rozwija się także na rynkach zagranicznych, m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji i Włoszech. Od lat inwestuje również w innowacje – zarówno technologiczne, jak i społeczne.
Z kolei Migam.org to startup działający na styku technologii i inkluzywności. Firma tworzy rozwiązania wspierające komunikację osób Głuchych, w tym m.in. systemy tłumaczeń online, chatboty tłumaczące na PJM czy aplikacje mobilne. Z usług Migam.org korzystają już takie firmy jak Orange, BNP Paribas, IKEA czy ZUS.
Partnerstwo z InPostem to kolejny krok Migam.org w kierunku zwiększenia dostępności usług publicznych i komercyjnych dla społeczności osób Głuchych w Polsce.