pzu

zobacz inne tematy
Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

„Pewność w niepewnych czasach, czyli moc, jaką daje zaufanie” – to temat debaty, jaka odbyła się w siedzibie redakcji „My Company Polska”. Agresja Rosji na Ukrainę i wybuch wojny za naszą wschodnią granicą sprawiły, że słowa takie jak „pewność” i „bezpieczeństwo” nabrały nowego, dramatycznego wymiaru.

Komunikacja firmowa z akuszerką w tle

Komunikacja firmowa z akuszerką w tle

Pracownik i firma potrzebują dobrej rozmowy – z feedbackiem dotyczącym wspólnych działań. To dzięki niej można budować wzajemne zaufanie i zaangażowanie. Dobra komunikacja wewnętrzna w firmie daje przestrzeń na tę rozmowę i sprawia, że obie strony mają głos – przekonuje dr hab. Jacek Wasilewski, medioznawca.

Żyj długo i szczęśliwie

Żyj długo i szczęśliwie

Tak brzmią najpopularniejsze życzenia, ale by stały się rzeczywistością, potrzeba czegoś więcej niż słów. Konieczne są realne działania. Jakie? Oto recepta PZU.

Skuteczna ochrona przed cyberatakiem

Skuteczna ochrona przed cyberatakiem

Nie ryzykuj bez potrzeby. Cyberzagrożenia są wszędzie, ale możesz się przed nimi zabezpieczyć. Nawet, jeśli do ataku dojdzie, możesz otrzymać szybką pomoc.

Dla profesjonalistów. Dla ciebie

Dla profesjonalistów. Dla ciebie

Nowoczesna technika jaką zrealizowano kampanię, odzwierciedla nasz innowacyjny charakter – uważa Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami w PZU.

Ubezpieczenia grupowe w nowym stylu

Ubezpieczenia grupowe w nowym stylu

Ubezpieczenia dopasowane do grup pracowników, dodatkowe benefity w postaci opieki zdrowotnej czy zniżki na inne produkty – to nowe trendy na rynku ubezpieczeń zbiorowych. Jeśli prowadzisz firmę, trzymaj rękę na pulsie. To może się opłacić!

Nowoczesny patriotyzm gospodarczy: Sekundy, które ratują życie

Nowoczesny patriotyzm gospodarczy: Sekundy, które ratują życie

– Ochrona ludzkiego życia – to dla nas priorytet. PZU GO stworzone razem z Telematics Technologies to innowacyjne rozwiązanie, które może uratować życie – mówi Paweł Lewandowski, Dyrektor ds. Analiz i Wsparcia Narzędziowego PZU.

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.