PZU startuje z ofertą abonamentów sportowych. Do dyspozycji abonentów ponad 2700 obiektów

Siłownia
Fot. Pixabay.com
Produkt jest obsługiwany w całości online w aplikacji mojePZU, a użytkownik nie musi okazywać karty przy wstępie na trening i inne zajęcia. PZU Sport to benefit pracowniczy oferowany firmom zatrudniających co najmniej 10 osób.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Projekt abonamentów sportowo-rekreacyjnych był przygotowywany od dwóch lat w PZU Pomoc, a dziś jest szeroko wdrażany. PZU Sport ma już umowy z ponad 2700 obiektami na terenie całej Polski. Są wśród nich zarówno siłownie, kluby fitness i gimnastyczne, jak i baseny, szkoły tańca, kluby sztuk walki, studia jogi, parki linowe, lodowiska, obiekty ze ściankami wspinaczkowymi, sauny i wiele innych. Liczba obiektów stale się zwiększa – tylko w minionym miesiącu zakontraktowano kolejnych 100.

– To kolejny krok w kierunku tworzenia kompleksowych ekosystemów produktowych i usługowych, co zakłada nowa strategia Grupy PZU. Wykorzystamy nasze możliwości, pomysły i know-how we wszystkich segmentach, w których działamy, by dostarczyć całościowe rozwiązania określonym grupom klientów, np. biznesowi, seniorom czy młodym, chcącym żyć zdrowo i aktywnie. Abonamenty sportowo-rekreacyjne PZU Sport będą naturalnym dopełnieniem oferowanego pracodawcom systemu pozapłacowych benefitów pracowniczych, który obejmuje m.in. pakiety ubezpieczeniowe, opiekę medyczną, tanie pożyczki dla pracowników w portalu PZU Cash. Nasz debiut w segmencie fitness już spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów korporacyjnych. Będziemy systematycznie wzbogacać PZU Sport o nowe funkcje i możliwości – mówi prezes PZU dr Beata Kozłowska-Chyła.

Na obecnym etapie PZU Sport to benefit, który finansują lub współfinansują swoim pracownikom pracodawcy. Koszt abonamentu dla pracownika zależy od wielkości firmy i poziomu dofinasowania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Pracodawcy mogą wybrać dwa warianty – karnet open, dający wstęp na wszystkie obiekty i rodzaje zajęć, albo pakiet ekonomiczny, który można dowolnie konfigurować pod względem liczby wejść, rodzajów zajęć lub lokalizacji wybranych obiektów. Pracownicy mogą wykupić usługę również dla osoby towarzyszącej i dzieci. Co istotne w dobie pandemii, klienci otrzymują również możliwość zawieszenia opłat w przypadku wprowadzenia lockdownu.

Cała komunikacja odbywa się online, co nie jest dziś standardem na rynku. Firmom oferujemy pełne wsparcie we wdrożeniu narzędzia i administrowaniu nim – wskazuje Grzegorz Goluch, prezes PZU Pomoc

Proces jest w pełni cyfrowy i zajmuje nie więcej niż 10 sekund. Nie trzeba mieć fizycznej karty – wystarczy aplikacja mojePZU, w której znajduje się m.in. rozbudowany moduł sportowy. Po wybraniu interesującej nas aktywności i miejsca, system automatycznie generuje kod, który pokazujemy przy wejściu do obiektu sportowego. W aplikacji mojePZU będzie zamieszczone zdjęcie użytkownika, dzięki czemu klient nie musi okazywać dowodu tożsamości w recepcji obiektu. Dodatkowo użytkownicy abonamentu PZU Sport będą mieć dostęp do ofert partnerów PZU, m.in. zniżek na sprzęt i odzież sportową, produkty i usługi dietetyczne oraz inne.

ZOBACZ RÓWNIEŻ