inpost
zobacz inne tematyIKEA łączy siły z Kauflandem. Będzie więcej punktów odbioru zakupów
Pod wybranymi marketami Kaufland pojawiły się Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. Działają na razie w siedmiu lokalizacjach, ale niebawem usługa zostanie rozszerzona o kolejne miejsca.
Amazon rozpycha się w Polsce. Ruszają wysyłki do paczkomatów
Jak wynika z dzisiejszej publikacji Pulsu Biznesu, zakupy z niemieckiego sklepu Amazona można odbierać w polskich paczkomatach InPost.
Jakub Roskosz: "Polska często dyktuje trendy w światowym e-commerce" [TYLKO U NAS]
Jeśli ktoś radzi sobie w branży online w naszym kraju, to jest na dobrej drodze do budowy globalnej pozycji. Często znane nam rozwiązania ze sporym opóźnieniem wchodzą na inne rynki. Nie mamy się tu czego wstydzić - uważa Jakub Roskosz, dyrektor zarządzający Mosquito.
Biedronka będzie otwarta w niedziele. Sieć wykorzysta lukę prawną
Biedronka poinformowała o otwarciu w Dobrzycy pierwszej franczyznowej placówki. W oficjalnym komunikacie czytamy, że sklep będzie czynny w niedziele w godzinach 8-20. Jak to możliwe?
Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów
Jednym z najważniejszych celów strategicznych Poczty Polskiej na najbliższe lata jest udostępnienie klientom 2 tys. zewnętrznych automatów paczkowych. Docelowo firma będzie mieć ponad 20 tys. punktów odbioru przesyłek w sieci click & collect w 2022 roku.
Paczkomaty zaleją Polskę? Weszły w życie ułatwienia przy budowie automatów
Firma InPost i inne przedsiębiorstwa zajmujące się budową automatów do odbioru paczek, biletomatów czy innych automatów będą mogły łatwiej stawiać nowe maszyny. W życie weszły ważne zmiany w prawie.
InPost rusza z nowym typem Paczkomatów. To może być strzał w dziesiątkę
Paczkomaty InDoor będą stawiane w biurowcach, galeriach handlowych, a także innych obiektach usługowych i mieszkalnych. Pierwsza taka maszyna paczkowa pojawiła się w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, we wrześniu powstaną kolejne.
Zmiany w OLX. Firma wprowadza m.in. własny system płatności
Własny system płatności i rekompensaty dla klientów, którzy kupili towar niezgodny z opisem - to najważniejsze zmiany, jakie zapowiedział najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy. Nowe funkcjonalności pojawią się już 9 września.