blik

zobacz inne tematy
Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu

Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu

ERLI – marketplace nr 2 w Polsce – we współpracy z BLIKIEM, liderem płatności mobilnych, wdrożył nowoczesną i wygodną metodę płatności: BLIK bez kodu. Od teraz kupujący na ERLI nie będą musieli każdorazowo generować i wprowadzać sześciocyfrowych kodów podczas zakupów, dzięki czemu proces kupowania online staje się jeszcze szybszy, jednocześnie gwarantując użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę, których oczekują. Już co druga transakcja na ERLI opłacona jest BLIKIEM.

30 najbardziej kreatywnych w biznesie (i nie tylko)

30 najbardziej kreatywnych w biznesie (i nie tylko)

Czy kreatwyności można się nauczyć? To jedna z naturalnych cech naszego mózgu. Trzeba ją tylko umiejętnie wydobyć. Jak? Podglądając tych, którzy patrzą na świat w wyjątkowy sposób. Oto oni, wybrani przez „My Company Polska”.

Blik oficjalnie startuje w Rumunii. Teraz wszystko w rękach Banku Narodowego Rumunii

Blik oficjalnie startuje w Rumunii. Teraz wszystko w rękach Banku Narodowego Rumunii

Blik oficjalnie potwierdził fakt uruchomienia biznesu w Rumunii. Została już zarejestrowana spółka a firma w najbliższych dniach złoży wniosek do Banku Narodowego Rumunii o zatwierdzenie systemu płatności BLIK w lejach rumuńskich (RON). Po uzyskaniu prawnej zgody regulatora i rozpoczęciu działalności operacyjnej, system płatności BLIK będzie rozliczany w tej walucie.

Kolejne rynki i rozwój technologii. Wiceprezes PSP zdradza nowe plany wobec Blika [TYLKO U NAS]

Kolejne rynki i rozwój technologii. Wiceprezes PSP zdradza nowe plany wobec Blika [TYLKO U NAS]

Mocne wejście w rynek płatności odroczonych i ekspansja na kolejne kraje - to dwa główne priorytety, nad którymi pracuje Polski Standard Płatności, czyli właściciel i operator systemu Blik - zdradza w rozmowie z mycompanypolska.pl Monika Król, wiceprezes PSP. Jak zapowiada rynkowe wejście BNPL w Bliku to kwestia kilku miesięcy, a nasza technologia może trafić nawet do Afryki.

Czego (za)pragnie konsument 2.0

Czego (za)pragnie konsument 2.0

Przeszedł pandemię, zwiększył liczbę zakupów w sieci albo przynajmniej zaczął je tam robić. Nie lubi cieszyć się wygodą, szybkością i bezpieczeństwem – on ich bezwzględnie oczekuje. Wie, że jeśli nie ten sklep, to inny. Że jeśli nie teraz stacjonarnie, to być może mobilnie.

BLIK – system płatności, który zrewolucjonizował polską bankowość mobilną

BLIK – system płatności, który zrewolucjonizował polską bankowość mobilną

Płatności mobilne już dawno przestały być dla polskich konsumentów tylko ciekawostką. Według danych ZBP już ponad 18 mln Polaków na co dzień korzysta z bankowych aplikacji mobilnych, z czego 67 proc. to klienci mobile only, czyli osoby, które logują się do bankowości elektronicznej wyłącznie na smartfonach.

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

Poprawa wyników sprzedaży nie jest łatwym zadaniem. Jest wiele czynników sukcesu, o które sprzedawca powinien zadbać. Należą do nich: platforma e-commerce, produkt, reklama, proces płatności, logistyka dostaw i zwrotów - wszystko ma znaczenie. Istnieją jednak 4 kluczowe obszary, w których właściwie dobrana i zaimplementowana metoda płatności może szybko usprawnić działanie e-sklepu.

Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe

Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe

Na rynku online rośnie konkurencja pomiędzy detalistami. Dziś to nie cena czy produkt decydują o sukcesie sklepu, a klient i jego doświadczenia. Według danych ECC Koln, firmy zajmującej się doradztwem w e-commerce, aż 75 proc. e-konsumentów, uważa proces płatności za kluczowy. Sprzedawcy, którzy udostępniając popularne metody płatności, dbają o doświadczenia konsumenta, zwiększają konwersję.

W Polsce wciąż występują "białe plamy płatnicze". W ponad połowie wsi nie można płacić bezgotówkowo

W Polsce wciąż występują "białe plamy płatnicze". W ponad połowie wsi nie można płacić bezgotówkowo

Obrót bezgotówkowy jest coraz powszechniejszy w gminach wiejskich i mniejszych miejscowościach, jednak rozwój tych transakcji jest tam nieco wolniejszy. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania „Białe plamy w akceptacji kart płatniczych a wykluczenie finansowe” opublikowanego w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej „Warto Bezgotówkowo”.

BLIK w Messengerze. Innowacyjne rozwiązanie do płatności w e-commerce

BLIK w Messengerze. Innowacyjne rozwiązanie do płatności w e-commerce

Krajowy Integrator Płatności (Tpay) oraz KODA, dostawca systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji, jako pierwsi w Polsce wdrożyli nowe rozwiązanie do płatności w e-commerce. Innowacyjna metoda wykorzystuje bezpieczne płatności BLIKIEM oraz rozwiązania chatbotowe, które umożliwiają rozliczenie płatności w komunikatorze, np. w Messengerze lub na chacie sklepu internetowego.

Płatności kartą do 200 zł bez PINu? Polacy nie chcą zmian

Płatności kartą do 200 zł bez PINu? Polacy nie chcą zmian

Z raportu "Warto bezgotówkowo 2020" wynika, że choć wzrosła liczba miejsc, w których można zapłacić kartą, wciąż jest ich za mało. Ponadto Polacy nie chcą zwiększenia limitu płatności kartą bez potwierdzenia kodem PIN - 100 zł to górna granica, która jest akceptowana przez ponad 60 proc. kupujących.

Prezes Polskiego Standardu Płatności: "Polacy, zapomnijcie o kartach płatniczych!" [TYLKO U NAS]

Prezes Polskiego Standardu Płatności: "Polacy, zapomnijcie o kartach płatniczych!" [TYLKO U NAS]

- Z naszych badań wynika, że klient, który na co dzień korzysta z Blika, a musi użyć karty, podchodzi do niej z dużą nieufnością. Takie sytuacje mają miejsce głównie za granicą i powiem panu pół żartem pół serio, że turyści zwykle nie tęsknią za Polską, ale tęsknią za Blikiem - przyznaje w rozmowie z "My Company Polska" Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika.

Platforma Amazon.pl może wystartować w listopadzie

Platforma Amazon.pl może wystartować w listopadzie

Jak donosi "Dziennik Gazeta Prawna", rozmowy Amazona z Pocztą Polską na temat obsługi przesyłek z serwisu Amazon.pl są w zaawansowanej fazie. Obie strony chciałyby zdążyć na szczyt paczkowy, który rozpoczyna się od promocji Black Friday - w tym roku wypadającej 27 listopada.

Grupa Adyen otwiera oddział w Warszawie

Grupa Adyen otwiera oddział w Warszawie

Adyen poszerza swoją działalność i tym samym wchodzi na polski rynek. Decyzja o utworzeniu oddziału w Warszawie jest odpowiedzią na rosnący potencjał rynku e-commerce w naszym kraju.