Tpay

zobacz inne tematy
O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce. Branża aż huczy od danych dotyczących tego, kto i ile zyskał, które sektory urosły najbardziej. Ale czy to, co dzieje się teraz, to na pewno tylko łatwy zysk? Jest jedna rzecz, którą pandemia z pewnością zabrała e-handlowi – czas. Jeszcze do niedawna wystarczyło po prostu sprzedawać w sieci, teraz sama obecność w niej to za mało!

O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce. Branża aż huczy od danych dotyczących tego, kto i ile zyskał, które sektory urosły najbardziej. Ale czy to, co dzieje się teraz, to na pewno tylko łatwy zysk? Jest jedna rzecz, którą pandemia z pewnością zabrała e-handlowi – czas. Jeszcze do niedawna wystarczyło po prostu sprzedawać w sieci, teraz sama obecność w niej to za mało!

BLIK w Messengerze. Innowacyjne rozwiązanie do płatności w e-commerce

BLIK w Messengerze. Innowacyjne rozwiązanie do płatności w e-commerce

Krajowy Integrator Płatności (Tpay) oraz KODA, dostawca systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji, jako pierwsi w Polsce wdrożyli nowe rozwiązanie do płatności w e-commerce. Innowacyjna metoda wykorzystuje bezpieczne płatności BLIKIEM oraz rozwiązania chatbotowe, które umożliwiają rozliczenie płatności w komunikatorze, np. w Messengerze lub na chacie sklepu internetowego.