Tpay
zobacz inne tematyGo mobile! Płatności telefonem stały się cool [RAPORT]
Płatności mobilne zaczynają dominować nie tylko na rynku e-commerce, ale także w tradycyjnych punktach sprzedaży. Do rewolucji trzeba się jak najszybciej dopasować, by na niej skorzystać.
Płatności mobilne na fali - to skuteczny sposób na zwiększenie konwersji w e-commerce
Bez zróżnicowanych metod płatności nie masz szans na zwiększenie konwersji w e-commerce. Hitem ostatnich lat są płatności mobilne – także w sferze offline!
O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]
Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce. Branża aż huczy od danych dotyczących tego, kto i ile zyskał, które sektory urosły najbardziej. Ale czy to, co dzieje się teraz, to na pewno tylko łatwy zysk? Jest jedna rzecz, którą pandemia z pewnością zabrała e-handlowi – czas. Jeszcze do niedawna wystarczyło po prostu sprzedawać w sieci, teraz sama obecność w niej to za mało!
O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]
Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce. Branża aż huczy od danych dotyczących tego, kto i ile zyskał, które sektory urosły najbardziej. Ale czy to, co dzieje się teraz, to na pewno tylko łatwy zysk? Jest jedna rzecz, którą pandemia z pewnością zabrała e-handlowi – czas. Jeszcze do niedawna wystarczyło po prostu sprzedawać w sieci, teraz sama obecność w niej to za mało!
BLIK w Messengerze. Innowacyjne rozwiązanie do płatności w e-commerce
Krajowy Integrator Płatności (Tpay) oraz KODA, dostawca systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji, jako pierwsi w Polsce wdrożyli nowe rozwiązanie do płatności w e-commerce. Innowacyjna metoda wykorzystuje bezpieczne płatności BLIKIEM oraz rozwiązania chatbotowe, które umożliwiają rozliczenie płatności w komunikatorze, np. w Messengerze lub na chacie sklepu internetowego.
Raport Biznes w stylu postcovidowym. Boom na e-commerce
Rok 2020 był rekordowy dla sektora e-commerce. 2021 będzie również rokiem wzrostu. Im dłużej zwlekamy, tym trudniej będzie wyciąć z tego tortu kawałek dla siebie.
Jak Polacy płacą za e-zakupy? "Klienci cenią sobie przede wszystkim wygodę i szybkość"
Według badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Tpay, 80 proc. internautów najczęściej wybiera płatności natychmiastowe do finalizacji zamówień internetowych. Szczególną popularnością cieszy się BLIK.
Raport Konsument Nowej Generacji. Technologiczna rewolucja na rynku płatności
Polacy są wygodni. Chcą szybkich, bezpiecznych i łatwych transakcji. Tyle że nie każda nowinka spotyka się z uznaniem – mówi w wywiadzie Paweł Działak, prezes Tpay.