raport e-commerce
zobacz inne tematyRaport e-commerce. Jak w czasach gigantycznej konkurencji przyciągnąć klienta
Popularność zakupów przez internet – mimo ponownego otwarcia handlu – nie spada. Teraz przyszedł czas weryfikacji – kto jest w stanie przyciągnąć jeszcze więcej klientów.
Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta
Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.
Raport Konsument Nowej Generacji. Technologiczna rewolucja na rynku płatności
Polacy są wygodni. Chcą szybkich, bezpiecznych i łatwych transakcji. Tyle że nie każda nowinka spotyka się z uznaniem – mówi w wywiadzie Paweł Działak, prezes Tpay.
Raport E-commerce. Wojna o klienta
Nowe technologie, bezpieczne płatności i optymalizacja biznesu. Oto, jak poprawić swoją skuteczność w walce o klienta w e-commerce.