pricely
zobacz inne tematyJak pokochałem przedsiębiorczość, czyli historia trzech wielkich miłości [FELIETON]
Dotychczas przedsiębiorczości uczyłem się, czerpiąc z doświadczeń rodziny, podpowiedzi znajomych, obserwując świat wokół, korzystając z rozwoju technologii, z czasem bardziej świadomie wskakując na fale trendów. Ale sama inklinacja do podejmowania nowych projektów to chyba coś bardziej pierwotnego niż okoliczności czy specyfika czasu - pisze Cezary Kosiński, doradca w obszarach fintech, paytech i retailtech.
Polacy pogodzili się z inflacją? "Na pewno klienci zwracają mniejszą uwagę na ruchy cenowe" [WYWIAD]
Sprzedawcy mają spory dylemat. Z jednej strony słyszą racjonalny komunikat, że kupujący nie reagują, więc można podnosić ceny, w końcu klienci i tak się nie odwrócą. A z drugiej współodczuwają jako potencjalni kupujący – "już niedawno podnieśliśmy im ceny o 20 proc., jak możemy znów podnieść o kolejne 20 proc.?" - mówi Cezary Kosiński, CEO Pricely.
Oj, dane dane. Najlepsze startupy big data
Ilość danych stale rośnie. Według niektórych wyliczeń w zeszłym roku po świecie krążyły 44 bln GB danych, a do sporej ich części dostęp był utrudniony. Analiza ogromnych zbiorów danych umożliwia wprowadzenie wielu usprawnień biznesowych, co jest niezwykle istotne w kontekście planowania długofalowych działań firmy.
Pricely ułatwia zarządzanie cenami. "Digitalizacja usprawnia procesy, ale nie zastąpi człowieka"
Digitalizacja danych nie zastąpi człowieka całkowicie. Dostarcza rekomendacje i usprawnia proces, ale to menadżer podejmuje decyzje o realizacji strategii i założeń biznesowych - mówi Marek Dmitruk, CMO Pricely.
Pricely zamyka kolejną rundę inwestycyjną. W planach rozbudowa zespołu retail tech
Pricely, dynamicznie rozwijająca się polska spółka technologiczna z branży rozwiązań IT dla rynku handlu detalicznego zamknęła rundę o wartości ok. 1 mln zł z nadsubskrybcją. Do grona udziałowców, zarówno jako inwestorzy kapitałowi jak i zespół operacyjny, dołączyli specjaliści w dziedzinie tworzenia i wdrażania rozwiązań wspierających efektywność detalicznych sieci handlowych.