lgbt
zobacz inne tematyBiznes w kolorach tęczy
Czerwiec to tradycyjnie czas solidarności z osobami LGBT+. W Polsce tegoroczny Miesiąc Dumy po raz pierwszy od lat nie będzie obchodzony w cieniu homofobicznej władzy. W jaki sposób nowa polityczna rzeczywistość wpływa na biznes? I jakie wyzwania przed nim stawia?
W Krakowie odbędą się pierwsze w Polsce inkluzywne targi pracy. Główni adresaci? Osoby transpłciowe.
„BeyondLabels” – to nazwa pierwszych w Polsce targów pracy skierowanych do społeczności LGBT+. Odbędą się one w Krakowie w dniach 17-18 listopada pod patronatem „My Company Polska”.
Potęga smaku w stylu Ordo Iuris
Powołując się na klauzulę, sumienia dotychczas barmani odmawiali jedynie sprzedaży piwa z sokiem, a drukarze wydawania broszur poświęconych promowaniu „tęczowej zarazy”. Teraz jednak sytuacja ulegnie zmianie, dobrej zmianie. A to dzięki wspaniałemu poradnikowi dla pracowników i przedsiębiorców napisanemu przez Ordo Iuris.
Zmieniają rzeczywistość! Jak działają i czego uczą nas tęczowe sieci pracownicze?
Tęczowe sieci pracownicze to wciąż nowość w Polsce. Najczęściej zakładają je firmy, które mają podobne grupy w zagranicznych oddziałach. Aktywiści_stki z polski biorą przykład z kolegów_żanek z innych krajów i w krótkim czasie rozwijają grupy reprezentujące osoby LGBT+ w firmie oraz ich sojuszników_czki.
Biznes w kolorach tęczy. Jak stworzyć bezpieczne miejsce pracy?
W sytuacji, w której polskie państwo nie dostrzega praw osób LGBT+, bezpieczną przystanią dla osób nieheteronormatywnych coraz częściej staje się miejsce pracy. Jak stworzyć taką przestrzeń? Mówi o tym pionierski raport stworzony wspólnie przez Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz firmę Skanska.
Różnorodność w firmie. "Osoby po coming oucie nabierają pewności siebie, są skuteczniejsze"
Jesteśmy firmą działającą w zakresie ochrony zdrowia i zależy nam, żeby ludzie czuli się dobrze. Dlatego zrobiliśmy najbardziej naturalną rzecz na świecie – zastanowiliśmy się, jak jeszcze lepiej możemy wspierać naszych pracowników, a tym samym różnorodność w naszej firmie – mówi Małgorzata Lasota, szefowa HR z GSK Polska.
Różnorodność w firmie - to się wszystkim opłaca!
Wobec narastającej publicznej dyskryminacji osób LGBTQ+ wrażliwość firm na potrzeby tej grupy staje się coraz ważniejsza. Nie ma odpowiedzialnego biznesu bez zrozumienia kogo i dlaczego dotykają uprzedzenia oraz bez wdrożenia mechanizmów zapobiegających. Warto też pamiętać, że korzyść z prowadzenia polityki równościowej jest policzalna.
Tęczowy biznes, czyli 5 porad jak działać, żeby nie wykluczać
Jak projektować rozwiązania przyjazne dla wszystkich i formułować niewykluczające komunikaty, które mogą ratować życie? Na jakie rozwiązania w sektorze publicznym, NGO i biznesu warto zwrócić uwagę? Wypada zacząć od języka. Przedstawiamy pięć zasad komunikacji, która nie wyklucza, lecz włącza.
Patronaty My Company Polska. Październik 2021
Przegląd wydarzeń, którym patronujemy.
Carrefour rezygnuje z reklam w mediach publicznych? "Wykluczamy tematy związane z rasizmem"
Sieć Carrefour poinformowała w mediach społecznościowych o wycofaniu się z reklam w Telewizji Polskiej. Powodem miałoby być prezentowanie treści, które nie odzwierciedlają wartości firmy. W kolejnym komunikacie sieć podała jednak inne przyczyny.
Patronaty. Grudzień 2020
Ważne wydarzenia i konferencje. Podsumowanie miesiąca.
Bakalarska-Stankiewicz: „Osoby LGBT to wprost wymarzeni klienci dla większości marek” [WYWIAD]
- Badania wskazują, że społeczność LGBT to ludzie dobrze usytuowani finansowo, lubiący nabywać dobra luksusowe i otwarci na nowości. Pewnie, że wsparcie ich jest dla marek opłacalne - uważa Justyna Bakalarska-Stankiewicz, dziennikarka i wykładowczyni, autorka książki "Marketing wartości".