Patronaty. Grudzień 2020

Patronaty. Grudzień 2020
Ważne wydarzenia i konferencje. Podsumowanie miesiąca.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 12/2020 (63)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Powrót do wirtualnej rzeczywistości

Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudnia i tak samo jak w przypadku poprzednich edycji będzie bezpłatnie transmitowana w internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC.

Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej – z udziałem m.in. Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz – organizator wydarzenia, Grupa MTP, wraca do wirtualnych prelekcji.

GMC Live! oraz GMC Live vol. 2 miały w sobie to, do czego stacjonarna Golden Marketing Conference przyzwyczaiła swoich odbiorców: merytoryczne i inspirujące wystąpienia, tempo i zaangażowaną społeczność marketingowców oraz branżowych ekspertów z największych polskich i międzynarodowych firm. 

Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów, których wykłady poruszą najistotniejsze w ostatnich miesiącach obszary  e-commerce, employee advocacy, SXO, prawa w marketingu czy eksportu. Całość zrealizowana zostanie w specjalnie wybudowanym studio nagraniowym Grupy MTP wyposażonym w najnowsze rozwiązania techniczne umożliwiające przeprowadzenie transmisji live w najwyżej jakości. Zapewni to uczestnikom wydarzenia możliwie najlepszy odbiór oglądanych prelekcji. Całkowicie bezpłatnie będzie można je śledzić na żywo na Facebooku oraz kanale YouTube Golden Marketing Conference już 3 grudnia. Wystarczy tylko narzędzie z dostępem do internetu oraz wygodny fotel.

Wydarzenie objęte jest certyfikacją programu DIMAQ. Osoby z certyfikatem uczestniczące w konferencji GMC Live! vol. 3 otrzymają punkty recertyfikacyjne. 

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi, powstała formuła spotkań online, która ma zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji. 

---

 BAROMETR CSR FRANCUSKO-POLSKIEJ IZBY GOSPODARCZEJ

CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej to jedyne w Polsce cykliczne badanie dotyczące zaangażowania firm w o społeczną odpowiedzialność biznesu. W tym roku już po raz piąty organizacje i przedsiębiorstwa wzięły udział w ankiecie, odpowiadając na pytania dotyczące rozumienia pojęcia CSR, motywów podejmowania działań w tym obszarze, a także konkretnych inicjatyw realizowanych przez firmy i zasobów, które są przeznaczone na ich wykonanie. 

Pełen raport z badania, uzupełniony o wyniki ankiety na temat CSR przeprowadzonej wśród konsumentów, zostanie opublikowany w połowie grudnia. W tym roku ankietę poszerzono również o pytania dotyczące działań podejmowanych w okresie pandemii. 

Więcej informacji na stronie CCIFP: www.ccifp.pl 

---

Najlepsi tęczowi sprzymierzeńcy w Polsce – Diamenty LGBT+

W konkursie LGBT+ Diamonds Awards od trzech lat nagradzani są w Polsce pracodawcy, organizacje społeczne i indywidualne osoby, które w znaczący sposób wspierają społeczność LGBT+ w sferze biznesowej, tworząc m.in. przyjazne dla różnorodności miejsca pracy. Wyniki poznamy 9 grudnia o godz. 19.00. Finał konkursu odbędzie się po raz pierwszy w wersji online. Wstęp na wydarzenie jest wolny. 

Instytut Transgender Europe, monitorujący ochronę praw osób transpłciowych na świecie, alarmuje: kryzys związany z pandemią stał się w dużej mierze pretekstem do wycofywania się z projektów antydyskryminacyjnych. To pokazuje, że podstawowe prawa człowieka schodzą na dalszy plan. W takich wyborach prawa społeczności LGBT+ z trudnością mogą być uznawać za priorytetowe. Dlatego LGBT+ Diamonds Awards, nagradzające inicjatywy  i wspierające osoby LGBT+ w środowisku biznesowym, po raz pierwszy odbędzie się jako wydarzenie otwarte  i dostępne dla wszystkich. Organizator konkursu, NatWest Polska, podkreśla jednocześnie, że politykę inkluzywności osób LGBT+ należy zacząć wdrażać w przedsiębiorstwach każdej wielkości od korporacji po małe firmy. – Otwarta kultura pracy, która aktywnie wspiera  osoby homoseksualne, biseksualne i transpłciowe, powoduje, że  pracownicy LGBT+ są bardziej szczęśliwi i czują się bardziej komfortowo w miejscu pracy. Mogą być w pełni sobą, a to zwiększa ich kreatywność i otwartość, co bezpośrednio wpływa na ich efektywność – mówi Blanka Rozbicka prowadząca tęczową sieć pracowniczą w NatWest w Polsce. 

Podczas wydarzenia LGBT+ Diamonds Awards oprócz przyznania nagród odbędzie się debata z udziałem przedstawicieli nauki, trzeciego sektora i biznesu (Ola Kaczorek ze stowarzyszenia Miłość nie Wyklucza, prof. Michał Bilewicz z Uniwersytetu Warszawskiego i Kuba Piwowar z Google Polska) oraz przemowa Przemka Staronia, psychologa, Nauczyciela Roku 2018, zwycięzcy nagrody LGBT+ Diamonds 2019. Zostanie również zaprezentowane wideo z Youtuberami.

Nagrodę LGBT+ Diamonds 2020 otrzymają sojuszniczki, sojusznicy i firmy wspierające osoby LGBT+ w sześciu kategoriach: pracodawca roku, pracownicza sieć LGBT+ roku, ambasador/ka roku osób LGBT+, inicjatywa roku wspierająca LGBT+, partnerstwo roku (organizacja pozarządowa) oraz All Colors of Tech 2020. Do tej pory nagrodzeni zostali m.in. Wolontariat Równości, Przemek Staroń, Stowarzyszenie My Rodzice czy inicjatywa „Tęczowy piątek”.

Wydarzenie będzie transmitowane online na Facebooku oraz platformie internetowej. Organizatorem wydarzenia jest NatWest Poland. Patronat honorowy nad nim objęli Rzecznik Praw Obywatelskich, Ambasada Brytyjska w Warszawie i Karta Różnorodności.  

---

Trwa projekt Fundusz Sektor 3.0

Zakończyła się rekrutacja stratupów do Funduszu Sektor 3.0. Oferuje on dwa rodzaje wsparcia dla pomysłodawców. Na pierwszym etapie wybrani uczestnicy zostaną zaproszeni do Inkubacji Funduszu, czyli kompleksowego cyklu szkoleń i doradztwa. W ramach Inkubacji podczas trzech miesięcy (od 5 grudnia 2020 do 20 lutego 2021) odbywać się będą specjalistyczne warsztaty ułatwiające dopracowanie pomysłu na nową technologię, a następnie stworzenie pełnego planu realizacji i wprowadzenia nowego rozwiązania na rynek.

Wśród poruszanych zagadnień znajdą się m.in. badania, prototypowanie, tworzenie modelu biznesowego, sprzedaż, fundraising i prezentacja pomysłu. Wśród ekspertów tegorocznej edycji funduszu znaleźli się: Katarzyna Królak-Wyszyńska (Innovatika), Patrycja Walencik (Orange), Konrad Jarociński (Netguru), Wojciech Mróz (ASHOKA), Iga Mościchowska (Witflow), Ewa Konczal (EVPA), Tadeusz Chełkowski (Patronite) oraz Adam Liwiński.

– Organizacje nie muszą umieć kodować, ale muszą dobrze czuć się w roli odpowiedzialnych za proces powstawania i rozwijania cyfrowych kanałów wpływu społecznego. Dlatego uczymy je, jak dobrze definiować problemy, jak badać bolączki użytkowników, jak projektować i prototypować rozwiązania, jak testować je w realnym świecie, czy jak zdobywać użytkowników – mówi Jacek Siadkowski, Lider Inkubacji Funduszu.

 

 

My Company Polska wydanie 12/2020 (63)

Więcej możesz przeczytać w 12/2020 (63) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ