konsument nowej generacji
zobacz inne tematyPrzez głowę do serca, czyli czego pragną zetki
Koniec z memami i „boomerskim” gadaniem, że „młodzi to nie to samo, co kiedyś”. Zetki trafiły na celownik firm jako Konsumenci Nowej Generacji.
Cudowny świat technologii
Przez telefon do serca! Nie podbijesz portfeli konsumentów, jeśli nie nauczysz się korzystać z nowych technologii w biznesie. Zwłaszcza tych, które są dostępne od ręki, a dokładnie – w ręce.
Konsument Nowej Generacji
Dobre wieści! Wraz ze spadkiem inflacji Polacy wracają do sklepów, a zwłaszcza e-sklepów. Jak sprawić, by klienci trafili prosto do nas, nie do konkurencji? Oczywiście najlepiej wykorzystać do tego nowe technologie.
Raport Konsument Nowej Generacji. Jak nadążyć za zmianami
Błyskawiczne płatności, szybkie i wygodne dostawy oraz nowinki technologiczne, które zwiększają komfort klientów. Oto, jak zmienia się polski konsument.
Raport Konsument Nowej Generacji.Usługi przenoszą się do sieci
Pozyskanie kredytu bez wizyty w banku, umówienie wizyty u fryzjera za pomocą paru kliknięć czy zakup samochodu przez internet. Coś, co było nie do pomyślenia jeszcze rok temu, dziś staje się normą.
Raport Konsument Nowej Generacji. E-biznes wyrównuje szanse [WYWIAD]
W internecie masz szansę wygrać nawet z największymi korporacjami – mówi Grzegorz Kuczyński, CEO w Unity Group.
Raport Konsument Nowej Generacji. Zakupy od nowa
Zamiast do tradycyjnego sklepu, Polacy wolą wybrać się na zakupy w internecie. Czy trend utrzyma się także wtedy, kiedy po pandemii sklepy powrócą do normalnej działalności?
Raport Konsument Nowej Generacji. Technologiczna rewolucja na rynku płatności
Polacy są wygodni. Chcą szybkich, bezpiecznych i łatwych transakcji. Tyle że nie każda nowinka spotyka się z uznaniem – mówi w wywiadzie Paweł Działak, prezes Tpay.