komunikacja w biznesie
zobacz inne tematyNigdy nie pisz "pozdrawiam". To nieprofesjonalne! Co wstawiać na końcu maila?
"Pozdrawiam", zamiast "z wyrazami szacunku" to niedopuszczalne zakończenie maila. Co pisać na końcu oficjalnych wiadomości mailowych i dlaczego to takie ważne?
10 zasad prostej polszczyzny
Według badań językoznawców umowy, oferty handlowe, a nawet strony internetowe wielu firm napisane są językiem, który może zrozumieć osoba mająca wykształcenie wyższe. Skomplikowany urzędniczy i biznesowy język wyklucza więc z komunikacji większość Polaków. Lekarstwem jest prosta polszczyzna, nad którą od 15 lat pracują naukowcy.
Jak pisać maila tak, by otrzymać odpowiedź?
Poznaj praktyczne wskazówki na to, jak pisać maila biznesowego. Częste błędy i najlepsze praktyki.
Książki na temat komunikacji w biznesie
Żyjemy w czasach fake newsów, teorii spiskowych, pseudonaukowych „złotych myśli”, także w biznesie. Jak sprawdzić co jest prawdą, a co atrakcyjnie opakowanym kłamstwem? Z pomocą przychodzi literatura fachowa.