fast white cat
zobacz inne tematyBranża rolnicza rozrasta się w e-commerce B2B
Platformy e-commerce B2B oferują korzyści dla rolników i przedsiębiorstw działających w sektorze rolno-żywnościowym, łącząc ich z siecią nabywców i dostawców. Producenci żywności zwiększają sprzedaż i poszerzają zasięg rynku, a wychodząc poza ograniczenia geograficzne, otwierają się na nowe możliwości współpracy.
Nie daj się cyfrowemu długowi
Wybranie drogi na skróty często rodzi gigantyczne problemy, zwłaszcza jeśli mówimy o biznesie i nowych technologiach. Dlaczego dług cyfrowy jest dziś tak istotnym wyzwaniem?
Jak cię widzą, tak u ciebie kupują, czyli o wykorzystaniu AI przy personalizacji interfejsu e-sklepu
Kiedy budujemy swój e-commerce, rozumiemy, jak ważny jest jego UX i użyteczny, estetyczny interfejs sklepu online. Dbamy więc o to, by wygląd sklepu był na tyle uniwersalny, aby podobał się wielu różnym klientom i pozwolił im komfortowo robić zakupy.
E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie
Prowadzenie e-sklepu w branży fashion to nie tylko duży koszt, ale też wymagająca organizacja. Potrzebny jest zaufany partner technologiczny, od którego zależy, jakie efekty osiągnie dany biznes. Co zrobić, by wyniki były zadowalające? Zadbać o e-commerce recovery!
Wyróżnić się w e-commerce
– Marzy mi się sytuacja, kiedy nie będę musiał przeszukiwać e-sklepów, tylko zwrócę się do wirtualnego asystenta, powiem mu, czego potrzebuję, a on znajdzie dla mnie najkorzystniejszą ofertę pod względem cenowym oraz jakościowym – mówi Jakub Nadolny, CEO Fast White Cat.
Wyróżnić się w e-commerce [WYWIAD]
Marzy mi się sytuacja, kiedy nie będę musiał przeszukiwać e-sklepów, tylko zwrócę się do wirtualnego asystenta, powiem mu, czego potrzebuję, a on znajdzie dla mnie najkorzystniejszą ofertę pod względem cenowym oraz jakościowym - mówi Jakub Nadolny, CEO Fast White Cat.
Jak Cię widzą, tak u Ciebie kupują - AI przy personalizacji interfejsu e-sklepu
Kiedy budujemy swój e-commerce, rozumiemy, jak ważny jest jego UX i użyteczny, estetyczny interfejs sklepu online. Dbamy więc o to, by wygląd sklepu był na tyle uniwersalny, aby podobał się wielu różnym klientom i pozwolił im komfortowo robić zakupy.
Sztuczna inteligencja dopasuje sklep do wymogów klientów
Przy tworzeniu interfejsu sklepu internetowego niejednokrotnie pojawiają się pytania: Jak ma wyglądać któryś z elementów, który wariant interfejsu jest lepszy, który da lepszą konwersję, a który poprawi użyteczność strony? Wiele razy chciałoby się odpowiedzieć, że to zależy od grupy klientów, bo tych jest wiele i mają różne oczekiwania.
Traktuj dane w e-commerce jak ropę naftową
Internet to królestwo danych. Dziś w 48 godzin gromadzi się w nim więcej danych, niż zgromadzono na całym świecie od początku istnienia ludzkości. Co z nimi robić i dlaczego należy obchodzić się z danymi jak z ropą naftową?
Traktuj dane w e-commerce jak ropę naftową
Internet to królestwo danych. Dziś w 48 godzin gromadzi się w nim więcej danych, niż zgromadzono na całym świecie od początku istnienia ludzkości. Co z nimi robić i dlaczego należy obchodzić się z danymi jak z ropą naftową?
Black Friday: zamówienie w twoim e-sklepie co 0,94 sekundy
Black Friday to wyzwanie dla e-commerce. Trzeba zadbać o przygotowanie swojego sklepu online, by przyjął większą ilość ruchu. Jak nie dać się zaskoczyć największym promocjom w roku? To proste. Do projektów podchodzić perspektywicznie.
Black Friday - zamówienie w Twoim e-sklepie co 0,94 sekundy?
Black Friday to wyzwanie dla eCommerce’ów. Muszą zadbać o przygotowanie swojego sklepu online, by przyjął większą ilość ruchu. Jak nie dać się zaskoczyć największym promocjom w roku? To proste. Do projektów podchodzić perspektywicznie.
Transfer do online dla B2B? Wybierz skuteczną drogę
Raport „B2B E-commerce NOW” przygotowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wskazuje, że 90 proc. przedsiębiorców oferujących produkty, usługi oraz rozwiązania dla biznesu, planuje rozwój e-handlu. Zdecydowana większość firm, które działają już na rynku online, oceniają tę decyzję jako ogromny sukces.
Mądre zakupy
Po trudnym czasie pandemii, który pomógł zrozumieć, że przyszłość biznesów jest tylko w online, pojawiła się kolejna niewiadoma. Jak atak Rosji na Ukrainę wpłynął na e-commerce i w co teraz powinny inwestować e-biznesy, by nie dać się kryzysowi?
W co powinny inwestować e-biznesy, by nie dać się kryzysowi?
Po trudnym czasie pandemii, który pomógł zrozumieć, że przyszłość biznesów jest tylko w online, pojawiła się kolejna niewiadoma. Jak atak Rosji na Ukrainę wpłynął na eCommerce i w co teraz powinny inwestować e-biznesy, by nie dać się kryzysowi?
Co dzieje się między X a Y, czyli o zarządzaniu w IT
Skuteczne działanie w świecie biznesu to nieustanne próbowanie uchwycenia wielu grubych i subtelnych czynników po to, aby zrealizować postawione cele. Przypomina to nieco grę w szachy, w sytuacji w której gramy z wieloma graczami po jednej i po drugiej stronie, nie znamy położenia niektórych figur.