dhl
zobacz inne tematyRóżnorodność to klucz rozwoju
Logistyka to dziedzina, w której różnorodność daje przewagę konkurencyjną – przekonuje Agata Wydmańska Head of CEE Marketing and Communication DHL SUPPLY CHAIN.
Pointpack traci drugiego akcjonariusza. Problemy mogą spowodować zmniejszenie przychodów spółki o 12-16 mln zł
Pointpack to integrator kurierów z punktami odbierania i nadawania paczek. Marcowa informacja o współpracy DHL eCommerce Polska i grupy Żabka mogła spowodować problemy Pointpacku na małej giełdzie. O wyprzedaży wszystkich swoich akcji poinformowały już dwa z trzech TFI (Santander i Insignis) będących akcjonariuszami Pointpack. Zostaje Quercus, który ma jeszcze 6,45 proc. akcji.
Technologia na usługach kurierów i klientów DHL Parcel
W erze cyfrowej, gdzie rosnąca konkurencja i wymagania klientów wpływają na kształtowanie branży kurierskiej, DHL Parcel wyróżnia się na rynku dzięki innowacyjnym technologiom.
Najwyższa jakość to inwestycja w przyszłość
W DHL Parcel klient jest najważniejszy. To jego potrzeby są pierwszym krokiem do nowych rozwiązań i innowacji, które wprowadzamy. Współpracujemy, słuchamy i rozmawiamy, by nasza oferta była dostosowana do rynkowych realiów, oczekiwań i stylu życia nadawców i odbiorców – mówi Anna Kania-Okieńczyc, wiceprezes ds. marketingu i doświadczeń klienta DHL Parcel.
Czuła menedżerka. Nadchodzi epoka "kobiecego stylu zarządzania"?
Pandemia, kryzys ekonomiczny, wojna w Ukrainie. Nowe, niepewne warunki funkcjonowania biznesu sprawiają, że nadchodzi epoka „kobiecego stylu zarządzania”. Będziemy się go musieli nauczyć niezależnie od płci.
Kobieca twarz logistyki
Gdy prawie dwa lata temu Monika Duda obejmowała funkcję dyrektor zarządzającej, była pierwszą kobietą w strukturze DHL Supply Chain w Polsce, która objęła tak wysokie stanowisko kierownicze. Media branżowe pisały wtedy, że to „nowy rozdział dla całego sektora logistycznego, który pokazuje potencjał roli kobiet jako nowoczesnych liderek w branży TSL”.
Czy wciąż jest potencjał na rozbudowę polskiego sektora e-commerce?
Wyjście za granicę to jedna z ciekawszych decyzji, jaką mogą podjąć polscy przedsiębiorcy z sektora e-commerce. Nie jest to jednak decyzja łatwa. O tym, co zrobić, by dobrze przeanalizować rynki, mówili w czasie webinaru zorganizowanego przez My Company Polska eksperci DHL Express.
Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę
Walka w branży e-commerce przybiera na sile. Liczba e-sklepów cały czas rośnie, polskie firmy coraz lepiej radzą sobie też na rynkach zagranicznych. O tym, jak podbić zagranicę, rozmawialiśmy z uczestnikami webinaru „Na podbój Europy. Jak stworzyć sprawny e-sklep, który sprawdzi się w ekspansji międzynarodowej”.
25 najlepszych miejsc do pracy na świecie [RANKING]
Które globalne firmy są najlepszym miejscem do pracy? Odpowiedź na to pytanie przygotowała amerykańska firma konsultingowa Great Place to Work.