deli2
zobacz inne tematyLikwidacja kolejnego marketu e-commerce w Polsce. Przyczyną brak środków na rozwój platformy
Kończy się kolejny projekt w branży e-commerce. Firma Deli2, internetowa platforma do zamawiania zakupów spożywczych, poinformowała o wstrzymaniu działalności z końcem marca.
Wystartowała emisja akcji Deli2
Deli2, czyli delikatesy działające w formule Omnichannel, 8 marca o godz. 10 rozpoczęły oficjalną kampanię crowdinvestingową, która potrwa do 27 kwietnia br. Celem emisji jest pozyskanie do 2 mln zł.
Deli2 niebawem rozpocznie kampanię crowdinvestingową. W planach również debiut na NewConnect
Deli2 – spółka z rynku delikatesów premium z Bartoszem Kazimierczukiem na czele – jeszcze w tym kwartale rozpocznie kampanię crowdinvestingową. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Docelowo spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments ma w planach debiut na NewConnect.