STELLIS to nie tylko narzędzie do sprzedaży biletów. Wywiad z Łukaszem Gąsiorowskim

Łukasz Gąsiorowski
Łukasz Gąsiorowski / Fot. materiały własne
To m.in. dzięki naszym narzędziom padł rekord frekwencyjny w trakcie tegorocznego meczu Ruch Chorzów-Wisła Kraków - mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO STELLIS.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

STELLIS współpracuje z klubami, ligami oraz federacjami jako partner technologiczny. - Narzędziem, jakie wdrażamy w pierwszej kolejności jest Stellis One, czyli cyfrowy system dla organizacji sportowych, usprawniających sprzedaż biletów, fan experience czy komunikację - wyjaśnia Gąsiorowski.

Spółka współpracuje już z ponad 40 klubami oraz ligami. Do najważniejszych partnerstw należą m.in. działania z Ruchem Chorzów, Skrą Bełchatów, Fortuną 1 Ligą oraz Orlen Superligą. - W strukturach organizacji jest coraz więcej młodych ludzi, otwartych na innowacje - dodaje CEO STELLIS.

Co firma planuje w najbliższych miesiącach? Zachęcamy do obejrzenia całego wywiadu z Łukaszem Gąsiorowskim. Rozmowa jest częścią akcji: Międzynarodowy Dzień Sportu w My Company Polska.

ZOBACZ RÓWNIEŻ