SPOKO.app wypełniło cel na 2021 rok. Ma 600 tys. klientów

Evgeny Chamtonau i Aliaksandr Horlach, SPOKO.app
Evgeny Chamtonau i Aliaksandr Horlach, SPOKO.app fot. materiały prasowe
Ważny kamień milowy w rozwoju SPOKO.app. Startup osiągnął we wrześniu poziom 600 tys. użytkowników. Był to cel strategiczny na 2021 rok.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

O wynikach startupu poinformował FinTech Ventures, obecny właściciel większości udziałowcem aplikacji SPOKO.app.

We wrześniu SPOKO.app miała już 608,5 tys. klientów. Dla porównania w sierpniu br. było to 588,6 tys. klientów. Łączna wartość transakcji w których pośredniczył startup we wrześniu wyniosły 13,5 mln złotych.

Obecnie właściciele startupu chcą jeszcze bardziej przyspieszyć z tempem pozyskiwania nowych klientów. W tym momencie przelewy za pośrednictwem startupu można wykonywać z 32 do 45 krajów, w tym do: Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Indii, Kazachstanu, Kirgistanu, Mołdawii, Nigerii, Pakistanu, Rosji, Tadżykistanu, Turcji, Turkmenistanu, Ukrainy i Uzbekistanu.

Przypomnijmy, jak informowaliśmy w kwietniu br., SPOKO.app osiągnęło wówczas poziom pół miliona klientów miesięcznie. Łączna wartość transakcji wyniosła wówczas 12 mln złotych. W kwietniu również firma SPOKO.app pozyskała 20 mln złotych na rozwój. 

SPOKO.app znalazł się na naszej liście 25 najlepszych startupów.

ZOBACZ RÓWNIEŻ