Rozwiń własny biznes i zostań Przedsiębiorcą Roku EY! [GRA]

Paweł Jarski
Paweł Jarski, fot. materiały prasowe
Rozwijasz biznes i odnosisz coraz większe sukcesy? Chcesz pójść w ślady takich przedsiębiorców jak Paweł Jarski czy Rafał Brzoska? Sprawdź czy masz zadatki na Przedsiębiorcę Roku EY w naszej specjalnej grze paragrafowej!

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Nadal własne gry, powiadasz?  No więc działasz! "Prawo krwi" - bijatyka aspirującego do polskiego "Mortal Kombat" - jest pierwszą grą twojego studia, która zyskuje względnie duży sukces. Jak na swoje czasy wyróżnia się grafiką, jest niezwykle grywalna, a w dodatku szokuje brutalnością. Choć tytuł zawiera liczne błędy, ciekawość i apetyt rodzimych graczy niewątpliwie jest rozbudzona. Oczywiste odwołania do "Mortal Kombat"? Świetny zabieg marketingowy, dzięki któremu twoja firma przykuwa uwagę! Na korzyść produkcji działa także fakt, iż w 1996 roku staje się pierwszą w historii pełną wersją gry sprzedawaną z polskim czasopismem (chodzi oczywiście o kultowe "CD-Action").

Twoje wyczucie działań reklamowych to coś, co wyróżnia cię na polskim rynku i szybko stanie się znakiem rozpoznawalnym studia. 

Kilka lat po "Prawie krwi" wydajesz "Exterminację" (konkurencję dla "Starcrafta"), która zdobywa świetne recenzje w Polsce, ale niekoniecznie za granicą. Tytuł jest jednak potwierdzeniem tego, iż twoja firma nadąża już za globalnymi trendami w produkcji gier i niewiele odstaje pod względem technologicznym.

Kolejną ważną produkcją staje się cyberpunkowe "Crime Cities" przenoszące graczy do miast przyszłości. Do napisania scenariusza zatrudniasz Eugeniusza Dębskiego, znanego pisarza science-fiction, a mechanika opiera się na perspektywie z pierwszej osoby. Oceny są ponadprzeciętne, nie przekłada się to jednak na sukces sprzedażowy. "Crime Cities" pochłonęło budżet ponad 200 tys. euro, więc stajesz przed poważniejszym kryzysem...

Co robisz?

1. Zmieniasz strategię i wracasz do tworzenia programów użytkowych. W końcu zapotrzebowanie na nie nieprzerwanie rośnie

2. Wierzysz w swoją wizję - skupiasz się na własnej, unikatowej technologii i walczysz o produkcję naprawdę gigantycznej gry

ZOBACZ RÓWNIEŻ