Rozwiń własny biznes i zostań Przedsiębiorcą Roku EY! [GRA]
Paweł Jarski, fot. materiały prasoweWypuszczasz na rynek grę "Chrome", której produkcja trwała ponad dwa lata. Fabuła jest osadzona w przyszłości - gracz wciela się w rolę najemnika Bolta Logana, który bierze udział w konflikcie zbrojnym podczas kolonizacji systemu planetarnego Valkyria. Tytuł wyróżnia się realistyczną grafiką oraz rozległością odwiedzanych lokacji, co daje użytkownikom mnóstwo swobody. "Chrome" odnosi niemały sukces w naszym kraju, sprzedając się w ponad 800 tys. egzemplarzy, do tego doszły również opłaty licencyjne za wykorzystanie twojego autorskiego silnika gry przez konkurencyjne studia deweloperskie.
Widząc rosnące przychody, nadal rozwijasz właśnie autorski silnik - to na nim opierasz m.in. "Xpand Rally", atrakcyjne wyścigi samochodowe. Czas jednak na kolejną strzelankę, bo to przede wszystkim w nich lubują się fani wirtualnej rozrywki z całego świata. Na rynku dominują produkcje osadzone w realiach II wojny światowej oraz science-fiction - tego typu tytuły sprzedają się najlepiej, nic więc dziwnego, że studia chętnie korzystają z ich popularności.
Co robisz?