25 mln zł dla sportowego e-commerce. bValue z nową inwestycją w Sportano

Kluczowym krokiem w aktualnej rundzie inwestycyjnej było dokapitalizowanie Sportano przez fundusz bValue kwotą 25 milionów złotych. Fundusz pozostaje jedynym inwestorem instytucjonalnym, a ponad 80% udziałów pozostaje w rękach założyciela, Marcina Grzymkowskiego.
– Dzięki stabilnemu wzrostowi i współpracy z inwestorem zwiększamy kapitał obrotowy, wzmocnimy IT i marketing – podkreśla Grzymkowski. – W drugim kwartale 2025 zaprezentujemy aplikację mobilną Sportano, Pozwoli to na szybszą realizację zamówień i utrzymanie wysokiej jakości obsługi – dodaje.
Sportano będzie poszerzać asortyment
Sportano oferuje obecnie produkty ponad 900 marek w 60 dyscyplinach sportowych. Strategia na przyszłość zakłada dalsze poszerzanie asortymentu, pogłębianie relacji z kluczowymi markami i wzrost efektywności operacyjnej.
– Decyzja o dokapitalizowaniu to potwierdzenie zaufania do realizowanej strategii i potencjału Sportano. Wartość współpracy z naszym funduszem opiera się jednak nie tylko na zaangażowaniu kapitałowym, ale również na strategicznym wsparciu doradczym i operacyjnym. W ten sposób możemy budować długoterminowo wartości spółki – komentuje Michał Bartosz, Partner w bValue Fund.
bValue po raz kolejny
To już drugi raz kiedy Sportano dostaje fundusze od bValue. W lipcu zeszłego roku spółka otrzymała ponad 40 mln zł. Oprócz zapewnienia niezbędnego kapitału na rozwój, fundusz wspiera Sportano w dalszej cyfryzacji jego działalności.
bValue Growth z kolejną inwestycją. Tym razem wsparł platformę e-commerce
bValue Growth zainwestował kilkadziesiąt milionów złotych w Sportano. Oprócz zapewnienia niezbędnego kapitału na rozwój, fundusz będzie wspierał Sportano w dalszej cyfryzacji jego działalności.