Pluxee Polska - nowa marka działająca w obszarze HR, marketingu i sprzedaży
Benefity pozapłacowe, fot. ShutterstockSodexo Benefits and Rewards Services , wiodący globalny partner w zakresie świadczeń pracowniczych i zaangażowania, od dziś działa w Polsce pod nową marką Pluxee Polska (należącą do Pluxee Group). Pluxee Group wspiera ponad 500 000 firm w 31 krajach oferując ponad 250 rozwiązań, które docierają do 36 milionów konsumentów.
W Polsce kartami przedpłaconymi Pluxee Polska wykonywanych jest nawet pół miliona transakcji tygodniowo, a w nowoczesnej aplikacji Pluxee zarejestrowanych jest ponad 1,2 mln użytkowników.
Nowa marka jeszcze lepiej wpisuje się w zmieniające się potrzeby wszystkich interesariuszy oraz pozwala pełniej realizować strategię rozwoju Grupy globalnie.
Pluxee Polska to fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, którego misją jest wywoływanie milionów uśmiechów pracowników, klientów i nagrodzonych każdego dnia. W dzisiejszym zmieniającym się świecie nowa marka zapewnia odbiorcom więcej przyjemności, swobody wyboru i pozwala umiejętnie zadbać o siebie i swoich bliskich wpisując się w hasło: “przyjemności codzienności”.
Podobnie jak Sodexo Benefits & Rewards Services Polska, Pluxee Polska wspiera firmy w motywowaniu, budowaniu zaangażowania i zadowolenia pracowników oraz wyznacza kierunek rozwoju narzędzi nagradzania i lojalizowania klientów, kontrahentów i sił sprzedaży. Pracodawcy, niezależnie od wielkości organizacji i branży, w której działają mogą wybierać spośród cyfrowych i spersonalizowanych kart lunchowych Pluxee Lunch, prezentów świątecznych Pluxee Prezent poprzez rozwiązania profilaktyczne Pluxee Posiłek, aż po kompleksową platformę benefitową Pluxee.
Z kolei w katalogu skutecznych cyfrowych nagród Pluxee można znaleźć nowoczesne narzędzia, które doskonale sprawdzą się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach, programach lojalnościowych czy programach motywacyjnych dla sił sprzedaży: Pluxee Nagroda, eVoucher Pluxee Nagroda oraz kompleksowy program lojalnościowy i partnerski Pluxee. Użytkownicy mogą skorzystać z intuicyjnej aplikacji mobilnej Pluxee, która zapewnia wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Kazdy posiadacz aplikacji może błyskawicznie sprawdzić stan sowjego konta i historię transakcji, wyszukiwać miejsca, w których chce dokonać zakupu i zarządzać preferencjami.
Pluxee to fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, który dba o przyjemności codzienności i kreuje nieograniczone możliwości. Z naszej innowacyjnej oferty korzysta ponad 50 tysięcy zadowolonych klientów oraz 2 miliony uśmiechniętych użytkowników, którzy realizują swoje codzienne przyjemności u ponad 50 tysięcy partnerów Pluxee.
W Pluxee wiemy, co uszczęśliwi użytkowników naszych rozwiązań, a działom HR, marketingu, sprzedaży oraz agencjom marketingowym ułatwi pracę i sprawdzi się w praktyce. Nasze spersonalizowane, cyfrowe rozwiązania zapewniają pracownikom, klientom i nagrodzonym to, co najważniejsze: wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Z Pluxee można łatwo sięgać po to, co naprawdę ważne – a my doskonale rozumiemy, że dla każdego to coś innego!
Rozwiązania Pluxee pozwalają realizować małe przyjemności. Każdy poczuje się doceniony, gdy Pluxee znajdzie się w jego rękach – jako benefit w postaci karty lunchowej, świąteczny prezent od pracodawcy, nagroda za doskonałe wyniki pracy lub lojalność.
Pluxee jest wiodącym na świecie partnerem w zakresie benefitów pracowniczych i zaangażowania, który otwiera świat nowych możliwości, aby pomóc każdemu cieszyć się tym, co naprawdę dla niego ważne. Dzięki pełnej gamie innowacyjnych i cyfrowych rozwiązań wdrożonych w 31 krajach, Pluxee tworzy znaczące, angażujące i spersonalizowane doświadczenia, które wspierają dobre samopoczucie osób w pracy i poza nią.
Od posiłków i żywności, przez kulturę, prezenty, po wellness i mobilność - produkty i usługi Pluxee zostały zaprojektowane tak, aby dać ludziom większą wartość. Pluxee wzmacnia siłę nabywczą i promuje wellbeing u ponad 36 milionów konsumentów. Pluxee towarzyszy 500 000 klientów w rozwijaniu bardziej znaczących relacji z pracownikami i zwiększeniu ich zaangażowania. Pluxee upraszcza życie 1,7 miliona sprzedawców każdego dnia. Wzmocniona historycznymi więzami z Sodexo, Pluxee wraz ze swoimi 5000 pracowników dąży do zwiększenia swojego wpływu jako lider CSR, dając swoim klientom, partnerom i konsumentom środki do dokonywania bardziej zrównoważonych wyborów każdego dnia.