pluxee

zobacz inne tematy
Czy w pracy jest jeszcze czas na przyjemność? 

Czy w pracy jest jeszcze czas na przyjemność? 

Profilaktyką wypalenia zawodowego i niskiego zaangażowania pracowników może być… przyjemność. Zbyt piękne, by mogło być prawdziwe? O tym, dlaczego to właśnie przyjemność powinna stać się jednym z elementów długoterminowej strategii retencyjnej w organizacjach, rozmawiamy z Katarzyną Turską, dyrektorką HR w Pluxee Polska, fintechu działającym w obszarze HR, marketingu i sprzedaży. 

Pluxee Polska - nowa marka działająca w obszarze HR, marketingu i sprzedaży

Pluxee Polska - nowa marka działająca w obszarze HR, marketingu i sprzedaży

Pluxee Polska - spółka wyodrębniona z globalnych struktur Grupy Sodexo - odpowiada za cyfrową transformację benefitów pracowniczych i narzędzi zwiększających sprzedaż. To innowacyjny lider łączący pozycję i doświadczenie Sodexo Benefits & Rewards Services Polska z cyfrowością i nowoczesnością nowej marki.