Patronaty My Company Polska. Październik 2020
z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 10/2020 (61)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
MOVE – Spotkanie liderów e-mobility już w październiku
Nowy termin, nowe miejsce i nowa formuła. Już 21 października eksperci i praktycy elektromobilności ponownie spotkają się w Poznaniu, aby porozmawiać o przyszłości motoryzacji.
Tegoroczna edycja MOVE została zaplanowana na marzec tego roku, jako najważniejsze wydarzenie merytoryczne targów Poznań Motor Show. Organizatorzy nie dali jednak za wygraną i postanowili zorganizować tegoroczny MOVE w nowej formule. Termin tego wydarzenia to 21 października 2020 r. To właśnie wtedy odbędzie się MOVE – Spotkanie Liderów E-Mobility będące częścią targów EcoTrends, Poleco i GreenPower. Nowym miejscem, w którym dojdzie do spotkania będzie Restauracja Oregano & Wine zlokalizowana na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Współorganizatorem spotkania ponownie będzie Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych. Będzie je można śledzić również online.
Choć wydarzenie odbędzie się w bardziej kameralnej atmosferze, to w dalszym ciągu zgromadzi czołówkę ekspertów i liderów opinii, związanych z tematami elektromobilności i zrównoważonego transportu. W agendzie październikowego Spotkania znajdą się m.in. takie zagadnienia jak wpływ COVID-19 na rozwój elektromobilności, stan infrastruktury ładowania w Polsce czy planowane zmiany w transporcie miejskim. Szczegółowy harmonogram zostanie opublikowany wkrótce.
Kongres 590: Hybrydowa formuła i pełne bezpieczeństw
Kongres 590 zapowiada innowacyjną, hybrydową formułę wydarzenia. Będą mu towarzyszyły zaawansowane środki bezpieczeństwa epidemiologicznego. 5. edycja Kongresu 590 odbędzie się w Jasionce koło Rzeszowa 21–23 października br.
Tematem przewodnim 5. Kongresu 590 będzie „Polska 2030”. – 10 lat to tylko pozornie odległa perspektywa. Zamiast wybiegać zbyt daleko w przyszłość, chcemy koncentrować się na decyzjach i trendach, które już za chwilę będą kształtowały polską i światową gospodarkę. Jednocześnie chcemy dać przykład, jak reagować na trendy i wyzwania – dlatego tegoroczny Kongres 590 będzie pierwszym w Polsce wydarzeniem hybrydowym. Uczestnikom zapewnimy także najwyższe normy bezpieczeństwa. Pragniemy pokazać, że trudne okoliczności mogą być szansą, a ludzka inwencja w połączeniu z nowoczesnymi technologiami pozwalają takie szanse wykorzystać – tłumaczy Remigiusz Kopoczek, prezes Kongresu 590.
Hybrydowa formuła Kongresu 590 oznacza przenikanie się form stacjonarnych z narzędziami online. Na potrzeby wydarzenia stworzono autorską platformę. Oprócz obecności w wirtualnych audytoriach, pozwoli ona nawiązać kontakty i umawiać spotkania z innymi uczestnikami, prowadzić rozmowy networkingowe, czy zwiedzać wirtualne ekspozycje w ramach tzw. wirtualnego lobby.
Mobile Trends Conference For Commerce & Banking
Dwa dni debat o tym, jak projektować, tworzyć, wdrażać i promować aplikacje i rozwiązania mobilne. Oto konferencja Mobile Trends, organizowana 8–9 października w Krakowie oraz online.
Wydarzenie skierowane jest do branży commerce, mobile oraz do sektora finansowego i bankowego. W szczególności do menedżerów działów marketingu, tworzenia, projektowania i promocji aplikacji, kadry zarządzającej i właścicieli firm.
Pierwszego dnia prelekcje zorganizuje m.in. Jakub Chmielniak (Lethe) oraz Marcin Rudzik (Brand Acitve). Poznamy najskuteczniejsze działania w e-commerce na 2021 r. oraz porozmawiamy o wykorzystaniu modelu SaaS w m-commerce. Drugiego dnia Tomasz Pasko (NotBoring.Agency) poruszy temat zakupów generacji Z oraz opowie dlaczego warto reklamować się na Snapie i TikToku, również w branży finansowej. Krzysztof Wojewodzic (Escola) pokaże, jak tworzyć aplikację, żeby oszczędzić sobie mobilefuckups. Wystąpienie przygotowuje także Piotr Kardasz z TMS Brokers. Pokaże on perspektywę inwestorów, szczególnie w obszarze zmian wywołanych przez pandemię. Jak zapowiada organizator – lista gości nie jest jeszcze zamknięta!
Więcej możesz przeczytać w 10/2020 (61) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.