IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 80
W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Pierwsza edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych nowoczesną komunikacją już 26 marca w Warszawie!

 – O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który przy pomocy innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR-u, tradycyjnego dziennikarstwa i social media. – mówi Paweł Modzelewski, 24/7 communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska. 

Podczas wydarzenia:

Nauczysz się w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations.

Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i Public Relations.

Poznasz potencjał związany wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną. 

Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać monitoring Sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.

Konferencja IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji jest kierowana do:

• marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media,

• pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja,

• PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online,

• osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Sabina Figarska, Solski Communications; Paweł Modzelewski, 247Communication; Robert Stalmach i Michał Dziadura, Newspoint; Michał Górecki;  Katarzyna Czajkowska, 247Communication; prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło; Agnieszka Jagusiak, Lightscape; Maciej Wernicki, Up&More; Weronika Seweryn, Lightscape; Agata Staniszewska, Agora.

Zapraszamy do udziału w badaniu przygotowanym przez Grupę Roboczą Public Relations przy IAB Polska. Jego celem jest poznanie opinii specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem i komunikacją na temat budowania strategii komunikacji zintegrowanej. Wnioski z badania zostaną przedstawione na konferencji IAB HowTo PR. Link do ankiety dostępny jest TUTAJ.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. 

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych. 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ