EService i Kevin. Ruszyła współpraca z litewskim fintechem
Fintech, fot. ShutterstockObszarem współpracy pomiędzy eService oraz fintechem Kevin jest dostarczenie rozwiązań otwartej bankowości w kanałach e-commerce i m-commerce. Otwarta bankowość to usługi finansowe, które funkcjonują dzięki udostępnieniu przez banki informacji o rachunkach swoich klientów podmiotom trzecim. Dane są przekazywane za pomocą specjalistycznego oprogramowania, tzw. otwartego interfejsu programistycznego (API). Dzięki temu firmy mogą świadczyć na przykład usługę inicjowania płatności PIS (Payment Initation Service).
Proces płatności z wykorzystaniem systemu Kevin opartego na modelu Payment Initation Service jest w sklepach internetowych równie wygodny, jak przy przelewach typu pay-by-link. To rodzaj płatności, który nie wymaga ręcznego wprowadzania danych o transakcji i odbiorcy. W ten sposób można zapłacić za towary i usługi w bezpieczny i szybki sposób. W przypadku systemu Kevin różnica tkwi w sposobie procesowania transakcji.
0 Nawiązanie współpracy z fintechem kevin. Jest kolejnym krokiem wzmacniającym obecność eService w usługach dla e-commerce i umożliwia nam poszerzenie oferty nowoczesnych rozwiązań dostępnych za pomocą naszej stale rozwijanej bramki płatniczej. Przyczynia się to do zwiększenia wachlarza dostępnych metod płatności na bramce. Oznacza również efektywny proces płatności oraz zapewnia jej najwyższego poziomu bezpieczeństwa, a jednocześnie pozwala na zwiększenie zasięgu działania dostawców produktów i usług korzystających z rozwiązań eService. Partnerstwo na polskim rynku to pierwszy krok - jako część EVO Payments planujemy wykorzystywać je również na rynkach zagranicznych, m.in. w Czechach, Słowacji, Rumunii i Węgrzech - mówi Zdzisław Mikłaszewicz, dyrektor Biura Strategii i Rozwoju Produktów eService.
- Bardzo się cieszymy, że nasze produkty spotkały się z tak dużym zainteresowaniem w Polsce. Fakt, że wiodący gracze na rynku, tacy jak eService, dostrzegają wartość naszej infrastruktury płatniczej motywuje nas do ciągłego wprowadzania innowacji - dodaje Krzysztof Hejduk, Head of Poland w Kevin.