Czy polscy klienci przyzwyczaili się do zmian cenowych? Rozmowa z Tomaszem Stecem
Tomasz Stec w studiu My Company Polska- Klienci obserwują liczne zmiany cenowe, przez co często trudniej im porównywać kolejne oferty - stwierdził Stec, dodając, iż budżety gospodarstw domowych mają swoje ograniczenia, co ma niemały wpływ na podejmowane decyzje zakupowe. - Ludzie wyrabiają sobie opinię o danym sklepie na podstawie cen węższej grupy produktów, niż wcześniej - zauważył ekspert.
Jaką strategię w obecnej sytuacji powinni przyjąć retailerzy? - Jednym z kluczowych aspektów jest zdefiniowanie koszyka najważniejszych produktów dla swoich klientów - tłumaczył Tomasz Stec. Nawet najmniejsi sprzedawcy mają narzędzia, by skutecznie zawalczyć o konsumentów.
W rozmowie z "My Company Polska" Stec podzielił się również radą dotyczącą tego, jak zapewnić firmie odpowiedni poziom zyskowności. Wywiad odbył się podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.