Aktualności

Biznes wydaje więcej na reklamę w internecie

Biznes wydaje więcej na reklamę w internecie

W ubiegłym roku wydatki polskich firm na reklamę cyfrową wzrosły o ponad 9 proc., do prawie 4 mld zł, a w tym roku może to być 4,3 mld zł – wynika z badań IAB Polska i PwC.

Robert Mierwiński 05.06.2018
Performance Day CEE

Performance Day CEE

27 września w Warszawie spotkają się liderzy i eksperci obszaru performance i afiliacji na rynkach CEE. Konferencja organizowana jest przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, a wśród prelegentów i partnerów znajdą się przedstawiciele firm nie tylko z Polski,

Mapa Polskiego Fintechu

Mapa Polskiego Fintechu

7 czerwca w Auli Gmachu Fizyki Politechniki Warszawskiej, podczas Cashless Fintech Evening powered by Mastercard, zostanie zaprezentowana Mapa Polskiego Fintechu. Jest to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie dla i o branży fintech.

red. 28.05.2018
DIMAQ Day podczas Forum IAB

DIMAQ Day podczas Forum IAB

Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media – to tylko przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day. Wydarz

Innowacje wspierają idee

Innowacje wspierają idee

Innowacyjne projekty w reklamie powstają dziś coraz częściej tam, gdzie celem jest zwrócenie uwagi na jakiś problem. Ich wrogami są skostniałe struktury korporacji i nadmierna kalkulacja – wyliczali uczestnicy konferencji Innovation zorganizowanej pod kon

Za nami VIII Europejski Kongres Finansowy

Za nami VIII Europejski Kongres Finansowy

Podczas tegorocznego Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie (18–20 czerwca) – odbywającego się w stulecie odzyskania niepodległości przez Polskę – zastanawiano się, jak wnioski z doświadczeń ostatniego stulecia można wykorzystać dla budowania przysz

Targi Kreatywności

Targi Kreatywności

Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie zaprasza na Targi Kreatywności, które odbędą się 26 i 27 maja. To druga edycja wydarzenia, którego celem jest połączenie wszystkich branż związanych z kreatywnymi rozwiązaniami. Ich znaczenie w polskiej gospodarce stale roś

Liderzy biznesu wybiorą najlepszy studencki startup w Polsce

Liderzy biznesu wybiorą najlepszy studencki startup w Polsce

28 maja w warszawskiej Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki, odbędzie się ogólnopolski przegląd najlepszych studenckich innowacji, które zasilą wkrótce polski rynek startupowy. Enactus Poland to jedyne w Polsce wydarzenie, podczas którego szefowie największ

red. 22.05.2018
Konferencja Credit Risk

Konferencja Credit Risk

22 maja w Krakowie odbędzie się druga edycja konferencji Credit Risk poświęconej ryzykom w międzynarodowych i krajowych transakcjach handlowych oraz wspieraniu bezpiecznego rozwoju i eksportu polskich przedsiębiorstw.

Nowa kategoria konkursu Effie Awards

Nowa kategoria konkursu Effie Awards

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zadebiutuje nowa kategoria: Marketing & Business Solutions. Jej celem jest nagradzanie nowatorskich projektów marketingowych i biznesowych inicjowanych przez liderów marketingu.

Festiwal Call Center

Festiwal Call Center

15 i 16 maja odbędzie się jedno z największych spotkań liderów branży call i contact center w Polsce. Po raz pierwszy w formule festiwalu.

red. 15.05.2018
Zielone nowości od marki Absolut

Zielone nowości od marki Absolut

Marka Absolut wprowadziła na rynek dwie, zielone nowości: Absolut Extrakt oraz Absolut Lime. Są to wyjątkowe kompozycje o nietuzinkowym smaku wyprodukowane na bazie wódki Absolut.

Optymizm najwyższy od dekady

Optymizm najwyższy od dekady

W przemyśle prognoza netto zatrudnienia, czyli różnica między liczbą pracodawców deklarujących powiększanie zespołów a liczbą tych, którzy deklarują redukcje etatów, wynosi +26 proc. i jest najwyższa od prawie 10 lat – wynika z danych Manpower Group.

Kobiety – niewykorzystany silnik polskiej gospodarki

Kobiety – niewykorzystany silnik polskiej gospodarki

Prawie 4 mln Polek pozostaje biernych zawodowo – czyli nie pracują i nie są gotowe do podjęcia zatrudnienia. Według Deloitte, jeśli w najbliższym czasie zaktywizuje się choćby 175 tys. z nich, do 2025 r. Polska może zyskać dzięki temu nawet 19 mld zł z ty

Coraz więcej biur coworkingowych w Polsce

Coraz więcej biur coworkingowych w Polsce

Nie zwalnia tempo, w jakim powstają w Polsce kolejne biura coworkingowe i serwisowane. Jak podaje firma Savills, na pięciu największych rynkach biurowych w Polsce funkcjonuje ich już 174, a ich łączna powierzchnia wynosi 129 tys. mkw.

Robert Mierwiński 08.05.2018
Horyzont 2020: do zdobycia jest prawie 40 mld euro na B+R

Horyzont 2020: do zdobycia jest prawie 40 mld euro na B+R

Polskie firmy pozyskały dotychczas ponad 291,8 mln euro na innowacje i programy badawczo-rozwojowe w ramach Programu Ramowego Horyzont 2020. Dostępna do 2020 r. pula wynosi jeszcze prawie 40 mld euro – poinformował Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badaw

Debata „Personal branding liderów biznesu”

Debata „Personal branding liderów biznesu”

Między innymi o tym, jak nie nadużywać social mediów w komunikowaniu własnej marki, rozmawiali uczestnicy debaty „Personal branding liderów biznesu”. Wydarzenie towarzyszyło finałowi konkursu GMC Poland 2017/2018.

Biznes inspirował do współpracy podczas 7. Targów CSR

Biznes inspirował do współpracy podczas 7. Targów CSR

Szeroko pojęta współpraca biznesu z otoczeniem była tematem przewodnim 7. Targów CSR, które odbyły się na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Kluczowymi punktami programu były: ogłoszenie raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2017. Dobre praktyki”, pan

red. 26.04.2018
Ruszyły zgłoszenia do 19. edycji SAR Effie Awards

Ruszyły zgłoszenia do 19. edycji SAR Effie Awards

Wystartowały zgłoszenia do marketingowego konkursu SAR Effie Awards, w którym uhonorowane zostaną najskuteczniejsze kampanie. W finale znajdą się ci, którzy umieją świadomie i skutecznie posługiwać się komunikacją marketingową do osiągania celów biznesowy

Nagroda Kryształowej Brukselki 2018

Nagroda Kryształowej Brukselki 2018

Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych Unii Europejskiej (KPK) po raz ósmy przyzna Nagrody Kryształowej Brukselki za wybitne osiągnięcia w realizacji i promocji projektów w ramach unijnych programów ramowych badań i innowacji. Zgłoszenia w kategori

Nowe trendy w segmencie niezależnych sklepów spożywczych

Nowe trendy w segmencie niezależnych sklepów spożywczych

Zacieranie się różnic między formatami sklepów oraz dynamiczny rozwój małych, lokalnych supermarketów to dziś coraz bardziej widoczne trendy w segmencie niezależnych sklepów spożywczych. W obliczu zmieniającego się rynku oraz silnej presji ze strony handl

Polska coraz bardziej bezgotówkowa

Polska coraz bardziej bezgotówkowa

Program Polska Bezgotówkowa jest wspólną inicjatywą wydawców kart płatniczych, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard, przy udziale Związku Banków Polskich oraz Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Jego celem jest zachęcanie