Marcowy numer My Company Polska już w sprzedaży
W nowym numerze rozmawialiśmy z Rahimem - właścicielem MaxFloRec i Tytusem - szefem Asfalt Records. Artyści-biznesmeni podzielili się z nami swoimi koncepcjami biznesowymi i pomysłami na to, jak pogodzić twórczość z zarabianiem naprawdę dużych pieniędzy.
Tradycyjnie w numerze pojawiły się także właściciele startupów, o których niebawem zrobi się głośno. To m.in. Limitless (aplikacja do oszczędzania) i Livekid (program do zarządzania żłobkami i przedszkolami, którego twórca chciał po prostu pomóc mamie). Rozmawiamy także z Pawłem Ochyńskim - twórcą firmy Świat Baterii.
W dziale strategii głównym tematem jest "zielony biznes" - a dokładniej firmy, które zarabiają na produktach bio i bezmięsnych. Opisujemy narastającą rywalizację między hulajnogami a rowerami (do wypożyczania) czy piszemy o szybko rosnącym rynku produktów dla "prepersów", czyli osób, które szykują się na armagedon.
W marcowym numerze startujemy z cyklem publikacji "Polskie specjalności", w którym opiszemy niszowe branże w których działają liczne, polskie przedsiębiorstwa. W pierwszym odcinku poruszamy temat medycyny.
Dla naszych czytelników przygotowaliśmy także liczne publikacje w dziale Moja firma, w tym praktyczne rady co do przeprowadzenia skutecznej akcji promocyjnej czy aktualne dotacje dla firm z sektora MSP. Bohaterem działu drive jest Mercedes GLE, a dla osób, które są zainteresowane nowymi technologiami piszemy o skutecznym zabezpieczeniu danych. Kontynuujemy także nasze cykle - Akademia Przedsiębiorczości i Skuteczny biznes w handlu.
W numerze pojawiły się także raporty specjalne - dotyczące PPK oraz ekspansji zagranicznej. W dziale Lifestyle pojawił się także drugi odcinek cyklu "Myśląc o sobie".
My Company Polska to miesięcznik adresowany do przedsiębiorców – właścicieli oraz kluczowych pracowników z kadry zarządzającej. Jest to magazyn stworzony przez przedsiębiorców, ekspertów dla przedsiębiorców, zawierający najważniejsze informacje o gospodarce, świecie biznesu, prawie i finansach, wzbogacony o aktualności i opinie, porady i inspiracje, a także raporty, rankingi i zestawienia.
Pełne wydanie miesięcznika dostępne jest na stronie internetowej www.mycompanypolska.pl aplikacji mobilnej My Company Polska oraz w punktach sprzedaży: salonach InMedio, Relay, Empik, RUCH, Kolporter; stacjach benzynowych: Circle K, BP, Shell, Orlen i innych placówkach handlowych.