Marcowy numer My Company Polska już w sprzedaży

Marcowy numer My Company Polska już w sprzedaży
89
25 lutego w punktach sprzedaży pojawił się nowy, marcowy numer My Company Polska. Tym razem na naszym celowniku znaleźli się raperzy, którzy potrafili wykorzystać swój talent do budowy wielkich, biznesowych przedsięwzięć.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W nowym numerze rozmawialiśmy z Rahimem - właścicielem MaxFloRec i Tytusem - szefem Asfalt Records. Artyści-biznesmeni podzielili się z nami swoimi koncepcjami biznesowymi i pomysłami na to, jak pogodzić twórczość z zarabianiem naprawdę dużych pieniędzy.

Tradycyjnie w numerze pojawiły się także właściciele startupów, o których niebawem zrobi się głośno. To m.in. Limitless (aplikacja do oszczędzania) i Livekid (program do zarządzania żłobkami i przedszkolami, którego twórca chciał po prostu pomóc mamie). Rozmawiamy także z Pawłem Ochyńskim - twórcą firmy Świat Baterii.

W dziale strategii głównym tematem jest "zielony biznes" - a dokładniej firmy, które zarabiają na produktach bio i bezmięsnych. Opisujemy narastającą rywalizację między hulajnogami a rowerami (do wypożyczania) czy piszemy o szybko rosnącym rynku produktów dla "prepersów", czyli osób, które szykują się na armagedon.

W marcowym numerze startujemy z cyklem publikacji "Polskie specjalności", w którym opiszemy niszowe branże w których działają liczne, polskie przedsiębiorstwa. W pierwszym odcinku poruszamy temat medycyny.

Dla naszych czytelników przygotowaliśmy także liczne publikacje w dziale Moja firma, w tym praktyczne rady co do przeprowadzenia skutecznej akcji promocyjnej czy aktualne dotacje dla firm z sektora MSP. Bohaterem działu drive jest Mercedes GLE, a dla osób, które są zainteresowane nowymi technologiami piszemy o skutecznym zabezpieczeniu danych. Kontynuujemy także nasze cykle - Akademia Przedsiębiorczości i Skuteczny biznes w handlu.

W numerze pojawiły się także raporty specjalne - dotyczące PPK oraz ekspansji zagranicznej. W dziale Lifestyle pojawił się także drugi odcinek cyklu "Myśląc o sobie".

My Company Polska to miesięcznik adresowany do przedsiębiorców – właścicieli oraz kluczowych pracowników z kadry zarządzającej. Jest to magazyn stworzony przez przedsiębiorców, ekspertów dla przedsiębiorców, zawierający najważniejsze informacje o gospodarce, świecie biznesu, prawie i finansach, wzbogacony o aktualności i opinie, porady i inspiracje, a także raporty, rankingi i zestawienia. 

Pełne wydanie miesięcznika dostępne jest na stronie internetowej www.mycompanypolska.pl aplikacji mobilnej My Company Polska oraz w punktach sprzedaży: salonach InMedio, Relay, Empik, RUCH, Kolporter; stacjach benzynowych: Circle K, BP, Shell, Orlen i innych placówkach handlowych.

ZOBACZ RÓWNIEŻ