zakupy

zobacz inne tematy
Bolt Market wystartował w Warszawie

Bolt Market wystartował w Warszawie

Wystartowała usługa Bolt Market. To szybki dowóz zakupów realizowanych przy użyciu aplikacji Bolt Food. Pierwszym miastem w Polsce, w którym można w ten sposób robić zakupy, jest Warszawa.

Zmiany w internetowych koszykach Polaków. "Z Allegro korzysta już 90 proc. kupujących online"

Zmiany w internetowych koszykach Polaków. "Z Allegro korzysta już 90 proc. kupujących online"

Polacy coraz częściej przekonują się do zakupów w internecie. Decydującym czynnikiem jest wygoda – tysiące produktów dostępne bez potrzeby wychodzenia z domu, ale także ceny, które są często niższe niż w handlu tradycyjnym. Agencja Inquiry przeprowadziła w grudniu 2020 po raz drugi badanie preferencji związanych z zakupami internetowymi.

Dostawy zakupów do domów w kolejnej sieci handlowej

Dostawy zakupów do domów w kolejnej sieci handlowej

Do wyścigu na rynku e-grocery dołącza kolejny gracz. To Polomarket. Sieć wdrożyła pełną usługę click & collect dla wszystkich sklepów i dla całego asortymentu płatności on-line w aplikacji i udostępnia usługę POLOdrive. Na ostatniej prostej jest także uruchomienie dostaw zakupów do domu.

Polacy zadowoleni z otwarcia galerii handlowych [BADANIE]

Polacy zadowoleni z otwarcia galerii handlowych [BADANIE]

W ostatnią sobotę listopada, kiedy centra handlowe ponownie zostały w pełni otwarte, klienci tłumnie ruszyli na zakupy. Wiele sieci handlowych zanotowało rekordowe poziomy sprzedaży. Polacy czekali na rozpoczęcie przedświątecznych zakupów i wysoka odwiedzalność galerii nie dziwi w świetle wyników badania zrealizowanego przez agencję badawczą Inquiry pod koniec listopada.

Polacy wstrzymują się z wydatkami [RAPORT]

Polacy wstrzymują się z wydatkami [RAPORT]

Pandemia oraz stan finansów są dla Polaków najczęstszym powodem obaw i wzrostu opracowanego przez Deloitte indeksu niepokoju. Z najnowszej edycji badania firmy doradczej Global State of the Consumer Tracker wynika, że Polacy ostrożniej planują wydatki.

Ponad 61 proc. Polaków wybiera dostawę do punktów

Ponad 61 proc. Polaków wybiera dostawę do punktów

Liczba Polaków kupujących w Internecie stale rośnie - obecnie zakupy online robi aż 73 proc. konsumentów. Ponadto w tym roku, po raz pierwszy w historii, dostawa do maszyny paczkowej wyszła na prowadzenie spośród wszystkich dostępnych form dostawy – aż 61 proc. Polaków kupujących online zdecydowało się na taki odbiór zakupów.

Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych

Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych

Najnowsze dane wskazują, że sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na stosunek klientów do poszczególnych sieci handlowych. W największym stopniu zaufanie Polaków w tym okresie zwiększyło się do Biedronki (14,3%), Lidla (12,5%), Carrefoura (11,2%) oraz Kauflandu (11,0%).