FerrumLabs zebrało ponad milion. Wśród inwestorów znalazł się Maciej Zakościelny
Maciej Adamaszek, twórca FerrumLabs, fot. materiały prasowePieniądze wyłożyło łącznie 257 inwestorów. Fundusze pozwolą na rozszerzenie asortymentu kosmety-ków oraz zwiększenie skali produkcji.
FerrumLabs jest właścicielem polskiej, wegańskiej marki kosmetyków dla mężczyzn True Men Skin Care. Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest biznesmen Maciej Adamaszek. Marka zadebiutowała w sprzedaży w styczniu 2021 roku kremami do twarzy z serii advanced age & pollution defence. Od tego momentu nawiązała współpracę z Amazon Prime oraz międzynarodowymi drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp, dzięki czemu jej produkty stały się dostępne w 24 krajach dla wielu milionów klientów.
W związku z intensywnym rozwojem, 28 czerwca br. FerrumLabs rozpoczęło emisję crowdinvestingową na kwotę 1,5 mln zł. 24 września br., spółka zakończyła kampanię uzyskując wsparcie w wysokości ponad 1,203 mln zł. Tym samym spółka dołączyła do klubu miliona platformy Beesfund.
- Polski rynek męskich kosmetyków stanowi kopię rynku damskich kosmetyków, tyle że sprzed dwudziestu lat. Mnóstwo osób jest przekonanych, że mężczyźni nie używają kosmetyków, a jeśli już używają to takie z niższej półki, do 40 zł - mówi Maciej Adamaszek, twórca marki męskich kosmetyków True Men Skin Care. Więcej w wywiadzie, który przeprowadziliśmy z nim w lipcu
FerrumLabs. Co szykuje firma?
– Z pełnym przekonaniem mogę oznajmić, że minione trzy miesiące kampanii zakończyliśmy sukce-sem. Patrzę na nie, nie tylko poprzez kwotę zebranych funduszy, ale również sumę momentów przełomowych, które się w tym czasie zadziały. Wejście na rynek brytyjski, współpraca z największymi sieciami internetowymi czy w końcu pozyskanie 257 nowych ambasadorów marki z Maciejem Zakościelnym na czele. Udało się nam zaistnieć, zbudować zaangażowaną społeczność oraz udowodniliśmy, że nowy, młody brand ma poważne ambicje zawojować rynek kosmetyków męskich w Polsce, ale i Europie – mówi Maciej Adamaszek, prezes zarządu FerrumLabs .
Pozyskane środki w całości zostaną przeznaczone na rozszerzenie asortymentu oraz zwiększenie skali produkcji. Zgodnie z tym, właściciele marki true men skin care przygotowują się do debiutu nowej linii kosmetyków, jak również kampanii promocyjnej z Maciejem Zakościelnym. Popularny aktor włączył się w kampanię crowdinvestingową stając się jednocześnie ambasadorem marki, jak również akcjonariuszem spółki FerrumLabs.
– Kampania to był czas ciężkiej, wytężonej pracy. Niemniej, nie jest to moment, by spocząć na lau-rach. W trakcie emisji zobowiązaliśmy się do wypełniania pewnych celów, toteż przed nami nowe wyzwania i zadania do zrealizowania. Zaangażowanie w emisje tak wielu inwestorów utwierdziło nas w przekonaniu o słusznej koncepcji naszego biznesu. Zrobię wszystko, by nie zawieść pokładanych w nas nadziei – dodaje Maciej Adamaszek.
W ciągu roku od zakończenia emisji celem spółki jest wypracowanie przychodu w wysokości 1 mln zł w skali roku. Kolejny krok to osiągnięcie w ciągu od 2 do 3 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej silnej marki o wartości sprzedaży na poziomie 4,5 mln zł rocznie. W mocy pozostaje planowany do 2024 roku debiut na rynku NewConnect.