huawei

zobacz inne tematy
Ruszyła III edycja konkursu  Huawei Startup Challenge

Ruszyła III edycja konkursu Huawei Startup Challenge

Innowacje dla ochrony i poprawy zdrowia fizycznego oraz psychicznego człowieka to temat przewodni konkursu Huawei Startup Challenge 3. Na zgłoszenia od polskich innowatorek i innowatorów organizatorzy czekają do 31 grudnia 2022 r. Do wygrania dużo więcej niż nagrody finansowe.

Huawei Watch GT3 SE - taki smartwatch, to ja rozumiem!

Huawei Watch GT3 SE - taki smartwatch, to ja rozumiem!

Wow, on jest naprawdę ładny! - powiedział mój szwagier, znany zwłaszcza w rodzinnych okolicach gadżeciarz, kiedy pierwszy raz zobaczył na mojej ręce zegarek Huawei Watch GT3 SE. Urządzenie rzeczywiście przykuwa wzrok, ale czy poza tym ma coś jeszcze do zaoferowania?

Ruszyła III edycja konkursu Huawei Startup Challenge

Ruszyła III edycja konkursu Huawei Startup Challenge

Innowacje dla ochrony i poprawy zdrowia fizycznego oraz psychicznego człowieka to temat przewodni konkursu Huawei Startup Challenge 3. Na zgłoszenia od polskich innowatorek i innowatorów organizatorzy czekają do 31 grudnia 2022 r. Do wygrania dużo więcej niż nagrody finansowe.

Huawei Mate 50 Pro – być jak vinyl

Huawei Mate 50 Pro – być jak vinyl

Huawei Mate 50 Pro to jeden z najlepiej dopracowanych smartfonów tego roku. Urządzenie ma wiele zalet, które docenią nie tylko fani nowinek technologicznych.

Huawei i Nova-Wind pomagają wykrywać pożary w greckich lasach

Huawei i Nova-Wind pomagają wykrywać pożary w greckich lasach

Huawei i grecka spółka telekomunikacyjna Nova-Wind wspólnie ze startupem PROBOTEK zaprezentowały innowacyjny system do wczesnego wykrywania pożarów lasów i natychmiastowej interwencji. Pilotażowy projekt wykorzystuje rozwiązania oparte na technologii 5G, algorytmach uczenia maszynowego, sztucznej inteligencji i dronach.

Raport Kobiety w biznesie. Technologia potrzebuje kobiet

Raport Kobiety w biznesie. Technologia potrzebuje kobiet

Inżynieria, informatyka, programowanie – te dziedziny będą rozwijały świat. Jeżeli zabraknie w nich kobiet, nasze potrzeby i perspektywa nie zostaną należycie uwzględnione – mówi Alicja Tatarczuk, public affairs & CSR manager w Huawei Polska.

Znamy finalistów konkursu Huawei Startup Challenge II. "Mają ogromny potencjał innowacyjności"

Znamy finalistów konkursu Huawei Startup Challenge II. "Mają ogromny potencjał innowacyjności"

Huawei Polska wraz ze Startup Academy rozpoczęły kolejny etap drugiej edycji konkursu Huawei Startup Challenge, którego celem jest wyłonienie polskich, najbardziej innowacyjnych startupów, aktywnie działających na rzecz zrównoważonego rozwoju świata. W finale znalazła się dziesiątka innowatorów z sektora OZE, IT czy FoodTech. Zwycięzców konkursu poznamy w marcu 2022 r. podczas gali finałowej.

Jak finansować innowacje?

Jak finansować innowacje?

O przyszłości polskiego przemysłu innowacyjnych rozwiązań rozmawiano podczas panelu dyskusyjnego w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Wystartował program, który zdalnie pomoże w walce z depresją dzieci

Wystartował program, który zdalnie pomoże w walce z depresją dzieci

14 lat – to średnia wieku dzieci, których już niemal 90-cioro zapisało się na konsultacje w pierwszych tygodniach działania programu Fundacji „Twarze depresji”, wspieranego przez Huawei Polska. Najmłodsze do tej pory zapisane dziecko ma 6 lat. Projekt wystartował na początku czerwca i jego celem jest wsparcie w leczeniu depresji dzieci.

iPhone 12 Pro sprzedaje się świetnie pomimo pandemii

iPhone 12 Pro sprzedaje się świetnie pomimo pandemii

Przedsprzedaż telefonów iPhone 12 i iPhone 12 Pro okazała się ogromnym sukcesem. Według analiz Ming Chi-Kuo, znanego analityka TF International Securities, w weekend po starcie preorderów zamówiono między 7 a 9 mln urządzeń. To więcej, niż przewidywano.

Tablety wracają do łask - ich sprzedaż mocno wzrosła

Tablety wracają do łask - ich sprzedaż mocno wzrosła

Z raportu Canalys wynika, że w II kwartale br. kupiono o 26 proc. tabletów więcej niż w analogicznym okresie w zeszłym roku. Podczas lockdownu zdecydowanie wzrósł popyt na urządzenia mobilne, a największe zwyżki zanotowały Lenovo, Huawei i Samsung.

Mocny wzrost sprzedaży tzw. urządzeń ubieralnych

Mocny wzrost sprzedaży tzw. urządzeń ubieralnych

Urządzenia ubieralne (ang. wearables) to w elektronice użytkowej stosunkowo młoda kategoria produktowa, ale rozwijająca się niezwykle dynamicznie. Według danych IDC, w roku 2019 rynek ten wzrósł globalnie o 89 proc. w stosunku do roku 2018 i osiągnął aż 336,5 mln urządzeń. Słuchawki, smartwatche i opaski na nadgarstek to najpopularniejsze z nich.