Empik jak Amazon i Allegro. Nowy model biznesowy oparty na subskrypcjach

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 97
Grupa Empik wprowadził usługę subskrypcyjną w Polsce. To Empik Premium, który zapewni klientom nie tylko niższe ceny, ale także dodatkowy pakiet benefitów.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Grupa Empik wprowadził usługę subskrypcyjną w Polsce. To Empik Premium, który zapewni klientom nie tylko niższe ceny, ale także dodatkowy pakiet benefitów.

Uczestnik Empik Premium będzie korzystał ze specjalnych cen we wszystkich kanałach sprzedaży, a dodatkowo otrzyma do 3 proc. zwrotu środków na swoje konto w Empik.com. Posiadanie konta oznacza także darmową dostawę, w tym również kurierem. Pakiet kulturalny w Empik Premium to dostęp do biletów na koncerty i wydarzenia, 20 proc. zniżki do kin Helios czy pakiet audiobooków i ebooków za 0 zł.

Koszt abonamentu to 6,67 zł miesięcznie przy zakupie usługi na 12 miesięcy.

 - Oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze. Zależało nam na tym, by usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego – niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych - mówi Piotr Frankowski, szef Empik Premium.

W skład listy benefitów, które oferuje usługa Empik Premium, wchodzi stała 15 proc. zniżka w salonach Empik. Klienci zapłacą mniej za książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne oraz kolekcje Empiku. To także do 20 proc. specjalnej zniżki w Empik.com na setki tysięcy produktów oznaczonych etykietą Premium – oprócz oferty dostępnej stacjonarnie, rabatowane będą również niemal wszystkie kategorie sklepu internetowego: Zdrowie i uroda, Zabawki, Dom i ogród, Elektronika. Dodatkowo klienci otrzymają do 3 proc. zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com. Nawet do 600 złotych rocznie.

Klienci Empik Premium zyskują także darmową dostawę nie tylko do punktów odbioru, ale również kurierem przy zakupach powyżej 40 zł.

- Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku – czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje - dodaje Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ