Z Allegro do Frisco.pl. Nowy prezes sklepu internetowego

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 10
Jacek Palec został prezesem sklepu internetowego Frisco.pl. Zastąpił Grzegorza Bieleckiego pełniącego do tej pory obowiązki prezesa, który w dalszym ciągu zostaje w zarządzie spółki jako wiceprezes zarządu.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

 

 

Jacek Palec został prezesem sklepu internetowego Frisco.pl. Zastąpił Grzegorza Bieleckiego pełniącego do tej pory obowiązki prezesa, który w dalszym ciągu zostaje w zarządzie spółki jako wiceprezes zarządu.

Jacek Palec od lat współtworzył rozwój biznesu e-grocery w Polce, a w ostatnim czasie zarządzał rozwojem rynku FMCG w strukturach największego polskiego marketplace’u Allegro.pl.  Swoją karierę zawodową rozpoczął 20 lat temu w sektorze bankowym, a managerskie kompetencje kształtował współtworząc, a następnie rozwijając Euro Bank, w którym piastował przez wiele lat stanowisko dyrektora sprzedaży. Po akwizycji Euro Bank S.A przez francuską grupę finansową Societe Generale pozostał na rynku kapitałowym gdzie zarządzał funduszem inwestycji zalążkowych - AIP Seed Capital inwestującym w start-up’y.

- Cieszymy się, że przez ostatnie lata udało nam się rozwinąć Frisco.pl do skali rynkowej, która jest atrakcyjna dla najwyższej klasy managerów. Jacek Palec dołącza do nas w niezwykle ciekawym momencie i wierzymy, że jego doświadczenie, wiedza i entuzjazm wyniosą Frisco.pl na kolejny etap jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju oraz ugruntują spółkę na pozycji lidera e-grocery – mówi Krzysztof Konopiński, Partner MCI.

Pełniący przez ostatni rok obowiązki prezesa Frisco.pl Grzegorz Bielecki, pozostaje w zarządzie spółki i powraca na stanowisko członka zarządu i dyrektora operacyjnego. 

Jestem ogromnie wdzięczny Grzegorzowi Bieleckiemu za jego wkład w umacnianiu pozycji naszej spółki na rynku e-grocery. W ciągu ostatnich 12 miesięcy niezwykle sprawnie przeprowadził naszą firmę przez bardzo kluczowy etap rozwoju – budowę nowego, automatycznego magazynu oraz przeniesienie do niego całości operacji. To właśnie ta skomplikowana operacja, połączona z wdrożeniem nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie systemów, tworzy bardzo mocne podstawy do dalszego rozwoju Frisco.pl – dodaje Krzysztof Kopiński. 

Frisco.pl to działający od 13 lat największy supermarket internetowy w Polsce.

ZOBACZ RÓWNIEŻ