Wojny konsolowe

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Nowe generacje konsol do gier są szybsze, silniejsze, ładniejsze, ale rewolucji w domowej rozrywce nie ma się co spodziewać. Wojna toczy się o uwagę gracza, a niektóre tytuły mają budżety ponad 100 mln dol.

Wciąż pamiętam – a było to jakieś 20 lat temu! – tę ekscytację towarzyszącą pierwszym chwilom z konsolą PlayStation. Choć sterowani przeze mnie bohaterowie przypominali bitowe papki, a wirtualnemu futbolowi daleko było do realizmu, to nie dość, że konsola dostarczała mi nowych przyjaciół – wszak zawsze bardziej lubiło się te osoby z Nintendo czy PlayStation – to jeszcze pozwalała udać się w niedostępny wcześniej świat; że wspomnę tylko egzotyczne, jak na tamte czasy, podróże z Larą Croft. Urządzenie znane jako PSX zawładnęło rynkiem w połowie lat 90., jego następne wersje nie opuszczają marzeń nastolatków do dziś. Właśnie zapowiedziano konsole piątej generacji, a emocje związane z PlayStation nie ustały. Wręcz przeciwnie, choć nie ma mowy o rewolucji. – To nie są już czasy, gdy kolejne generacje konsol wytyczały zupełnie nowe ścieżki – przyznaje Roger Żochowski, redaktor naczelny magazynu „PSX Extreme” oraz serwisu PPE.pl, z którym wywiad możecie przeczytać w najnowszym numerze „My Company Polska”.

Dizajn przyszłości

PlayStation 5 zostało zaprezentowane przez Sony na początku czerwca. Choć fanów wirtualnej rozrywki rozpaliły informacje o ekskluzywnych grach zapowiedzianych na konsolę, to i tak najbardziej komentowano... wygląd urządzenia! Do tej pory konsole przyzwyczaiły nas do raczej nudnego dizajnu, a położone na półce obok telewizorów nie...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

baner 970x200
My Company Polska wydanie 9/2020 (60)

Więcej możesz przeczytać w 9/2020 (60) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ