Polski rząd chce uregulować Facebooka. "Polska będzie bronić prawa do wolności słowa"
Rząd szykuje regulacje dotyczące amerykańskich mediów społecznościowych: Twittera, Facebooka i Instagrama. Deklarację w tej sprawie złożył (na Facebooku) premier, Mateusz Morawiecki.
Facebook, Pinterest czy Twilio. To klienci małej firmy z podhalańskiej miejscowości Ciche
W małej miejscowości Ciche na Podhalu powstają drewniane akcesoria technologiczne, które pokochali ludzie na całym świecie. Wśród klientów Oakywood są m.in. Facebook, Pinterest, Twilio czy CD Projekt RED.
Englibot to polski bot, który na Facebooku uczy angielskiego
Englibot powstał w wakacje i ma już ponad 1000 stałych użytkowników. Za jego stworzenie odpowiada zespół doświadczonych lingwistów, pedagogów i programistów.
Szef Netfliksa "nie widzi żadnych pozytywów" pracy zdalnej
Reed Hastings udzielił wywiadu "Wall Street Journal", w którym krytycznie wypowiedział się o pracy zdalnej. Zapowiedział również powrót jego pracowników do biur.
Tiktok. Tam, gdzie spełniają się marzenia
Facebook? A skądże! Instagram? Kiedyś był fajniejszy. Snapchat? Już dawno umarł. Wydaje się, że w świecie mediów społecznościowych to TikTok rozdaje coraz lepsze karty. Startując od zera, można tam zarobić. I nie są to małe pieniądze.
Wydatki reklamowe sektora e-commerce. Gdzie trafiają pieniądze sklepów?
Nie wystarczy przenieść sklep do internetu, trzeba tam przenieść też działania promocyjne. Jak informują przedstawiciele firmy Shoper, sprzedający na platformie zwiększyli wydatki na reklamę w Facebook Ads aż o 142 proc. w porównaniu do początku roku.
Nie tylko Facebook
W Polsce działa całkiem sporo serwisów społecznościowych, z których część, choć nie tak popularna wśród internautów jak Facebook czy YouTube, też może spełnić swoje zadanie jako miejsce prowadzenia działań promocyjnych. Omawiamy niektóre z nich.
Przekuwanie fanpejdża w sprzedaż
Czy strona profilowa firmy na Facebooku, zwana fanpejdżem, może generować jej sprzedaż? Tak, ale tylko gdy firma ta ma już bazę oddanych jej klientów, którzy mogą być zainteresowani treściami, jakie tam zamieści. A najlepiej, gdy fanpejdż jest elementem szerszej marketingowej strategii.
Czy social media sprzedają?
Promowanie sprzedaży w mediach społecznościowych potrafi się wyraźnie przełożyć na jej wzrost i związane z tym zyski w gotówce, czasami zresztą bardzo niskim kosztem. Dowodzą tego opisane niżej przypadki.