Moja firma

Buczkowski: Wkrótce nikt nie będzie chciał pisać długich postów na Facebooku [WYWIAD]

Buczkowski: Wkrótce nikt nie będzie chciał pisać długich postów na Facebooku [WYWIAD]

Uważam, że forma wertykalnych wideo wkrótce stanie się na tyle powszechna, że firmy nie będą mogły jej nie zauważać. To treści rosnące najszybciej, konsumujemy ich zdecydowanie najwięcej. Jednocześnie nic nie wskazuje na to, żeby pożądany układ treści wkrótce się zmienił – mówi Mateusz Buczkowski, Agency Marketing Manager w Green Parrot.

Kuba Dobroszek 30.12.2022
Chirurgiczne cięcie bez skalpela w dłoni

Chirurgiczne cięcie bez skalpela w dłoni

Jasno wyznaczony cel, upór w dążeniu do niego i pomocna dłoń dobrego mentora – to zdaniem dr n. med. Joanny Bubak-Dawidziuk sprawdzona recepta, by w polskiej chirurgii było wreszcie więcej kobiet.

Pimp my print

Pimp my print

HP zaskakuje nowoczesnymi rozwiązaniami dla przedsiębiorców. Inteligentne drukarki samodzielnie zlecą dostawę nowego tuszu lub tonera do firm.

Wszystko na pulpicie

Wszystko na pulpicie

Nowoczesna technologia sprawia, że zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi jest nie tylko proste, ale także bezpieczne i dopasowane do specyficznych potrzeb każdej firmy – zapewnia Joanna Walentek, Project Manager modułu Kadry Płace i HR enova365.

Full Service Leasing? To się opłaca!

Full Service Leasing? To się opłaca!

W okresie kryzysu coraz więcej firm decyduje się na długoterminowy wynajem służbowych samochodów. Powód? Optymalizacja kosztów, ale też – w coraz większym stopniu – wygoda.

Materiał partnera: Volkswagen 30.12.2022

E-commerce, czyli nie daj się przeszkodom!

E-commerce, czyli nie daj się przeszkodom!

W każdym biznesie istnieje wiele zagrożeń, które mogą negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie firmy. Nie inaczej jest w e-commerce, przy czym wiele z nich jest mocno nieoczywistych.

Robert Mierwiński 07.12.2022
Innowacja sposobem na trudne czasy. Jak wdrożyć innowacje w firmie? [CASE STUDY]

Innowacja sposobem na trudne czasy. Jak wdrożyć innowacje w firmie? [CASE STUDY]

Innowacje w firmach to nie tylko prace badawczo-rozwojowe, rozwiązania naukowo-techniczne czy nowe technologie. Innowacje to prosty proces, który może wdrożyć każda firma. Co więcej, nie musi być duża, aby być ciekawa, konkurencyjna i gotowa na wyzwania przyszłości. Jak wygląda proces wdrażania innowacji w firmie? Przedstawia Zuzanna Mikołajczyk, strateg i trener innowacji.

Biznes w kolorach tęczy. Jak stworzyć bezpieczne miejsce pracy?

Biznes w kolorach tęczy. Jak stworzyć bezpieczne miejsce pracy?

W sytuacji, w której polskie państwo nie dostrzega praw osób LGBT+, bezpieczną przystanią dla osób nieheteronormatywnych coraz częściej staje się miejsce pracy. Jak stworzyć taką przestrzeń? Mówi o tym pionierski raport stworzony wspólnie przez Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz firmę Skanska.

Jak przygotować się na problemy w e-commerce

Jak przygotować się  na problemy w e-commerce

– Rekordowe wyniki pokazują duże firmy, które mają 70–80 proc. udziałów w rynku, ale te pozostałe procenty generują tysiące mniejszych podmiotów, które zaczynają przestawać sobie radzić. Jeśli dalej ich główną przewagą ma być walka tylko ceną, to przegrają, bo nie ma już miejsca do obniżania marż – mówi Marcin Kononiuk, Chief Sales Officer, Sunrise System.

Cezary Szczepański 30.11.2022
Jak zdążyć przed hakerem

Jak zdążyć przed hakerem

Nowy sposób myślenia o bezpieczeństwie opiera się na haśle „zero trust”, czyli założeniu, że każde urządzenie w naszej sieci może być nie tylko celem, lecz także źródłem ataku. Musimy być więc gotowi na podjęcie aktywnej obrony przed działalnością hakerów, a nie biernie oczekiwać na incydent.

Jak zrobić prezesa z naukowca [WYWIAD]

Jak zrobić prezesa z naukowca [WYWIAD]

Nauka może iść w parze z biznesem. Najpierw trzeba jednak zmienić obraz polskiej nauki. Z Agnieszką Jasińską-Kołodziej rozmawiał Cezary Szczepański.

Trzy filary bezpiecznej firmy

Trzy filary bezpiecznej firmy

Dziś nie wystarczy już tylko szukać odpowiedniego narzędzia do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa firmy. Celem powinien być rozwój biznesu, a reszta powinna temu służyć. Tylko jak to osiągnąć?

Mieć czy być? Oto jest (biznesowe) pytanie

Mieć czy być? Oto jest (biznesowe) pytanie

W obliczu rynkowych zawirowań przedsiębiorcy szukają elastycznych rozwiązań, które pozwolą im nie tyle „mieć”, co „być”. Czy najem jest szansą dla rodzimego sektora MSP?

Czas na dobrego adwokata... naszej marki

Czas na dobrego adwokata... naszej marki

Są sytuacje, gdy zamiast mówić samemu, znacznie lepiej jest postawić na dobrego adwokata, który naszym myślom doda wagi i znaczenia – to założenie powinno przyświecać markom, które chcą wiarygodnie opowiedzieć o tym, czym są i co robią.

Budujemy interakcje

Budujemy interakcje

Rynek staje się coraz bardziej wymagający, a klienci coraz bardziej świadomi. To szansa dla firm, które oferują wysokiej jakości rozwiązania – mówi Miron Kłosiński, CEO Sunrise System.

Mądry lider nie boi się zmian

Mądry lider nie boi się zmian

– W dzisiejszym świecie liczy się przede wszystkim inteligencja adaptacyjna. Osoba o wysokim IA szybciej akceptuje zmiany, uczy się nowych rzeczy, zyskuje nowe kompetencje – mówi Bożena Leśniewska, wiceprezeska Orange Polska ds. rynku biznesowego.