reklamy
zobacz inne tematyOutbrain, król clickbaitów, chce wejść na giełdę
Outbrain to jeden z największych dostawców reklam typu clickbait. Złożył wniosek o zebranie co najmniej 100 mln dol. w ramach pierwszej oferty publicznej.
Google opóźni wygaszanie plików cookie. Reklamodawcy i agencje marketingowe zadowolone z decyzji
Google, prawdopodobnie pod naciskiem agencji reklamowych i partnerów biznesowych, przesunęło o 18 miesięcy termin wygaszania ciasteczek odpowiadających za śledzenie internautów.
Carrefour rezygnuje z reklam w mediach publicznych? "Wykluczamy tematy związane z rasizmem"
Sieć Carrefour poinformowała w mediach społecznościowych o wycofaniu się z reklam w Telewizji Polskiej. Powodem miałoby być prezentowanie treści, które nie odzwierciedlają wartości firmy. W kolejnym komunikacie sieć podała jednak inne przyczyny.
Nagrody w konkursie KTR 2020 wręczone
Wśród laureatów KTR 2020 przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W rankingu rocznym na I miejscu znalazły się: agencja 180heartbeats + JUNG V. MATT, studio projektowe OSOM Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku.
Wieczna młodość
Jakiś czas temu z lekkim niepokojem skonstatowałem, że podczas oglądania familijnych seriali utożsamiam się z… dziadkami. Ich punkt widzenia wydaje mi się najsensowniejszy, problemy – bliskie, teksty – najzabawniejsze, a działania – jedynie słuszne.
Wiesław Gałązka: W Polsce nie istnieje ruch konsumencki. Poza tym jesteśmy w apogeum buractwa
- Wolne media, które powstały po 89. roku wypuściły gołąbka wolności z kieszeni, w której trzymały i trzymają zasmarkane chusteczki. Politycy w ostatnich trzydziestu latach zaniechali budowy społeczeństwa obywatelskiego, czego efekt dostrzegamy współcześnie bardzo wyraźnie – mówi Wiesław Gałązka z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ekspert ds. komunikacji i wizerunku.