provident
zobacz inne tematyBarometr Providenta: święta kosztują Polaków coraz więcej
Rosną kwoty, które przeznaczamy na organizację Świąt Bożego Narodzenia. W tym roku Polacy wydadzą średnio 1259 zł – czyli o 307 zł więcej niż w ubiegłym roku. To także ponad 500 zł więcej niż w 2020 roku. Oszczędzamy głównie na jakości, niemal połowa z nas kupi wszystko to, czego potrzebuje do świątecznych przygotowań, jednak będzie musiała ograniczyć się do najtańszych produktów.
Oszczędności w Polsce, czyli jak to robią Polacy? Raport
25 Lat temu aż 7 proc. Polaków uważało, że żyje biednie, a jedynie 5 proc., że dobrze. Dziś o biedzie mówi już tylko 1 proc. rodaków, a co trzeci z nas twierdzi, że żyje dobrze. I choć dokonaliśmy ogromnego skoku na drabinie dobrobytu, to nie zmieniło się jedno: od 25 lat wciąż prawie połowa Polaków nie ma odłożonych pieniędzy „na czarną godzinę”. Dlaczego?
Prezeska Provident Polska: "Określenia męski i żeński styl zarządzania są raczej umowne" [WYWIAD]
Empatyczne i demokratyczne przywództwo jest nie tyle kobiece, co po prostu dojrzalsze i skuteczniejsze niż zarządzanie strachem – mówi Agnieszka Kłos-Siddiqui, prezeska zarządu Provident Polska.
Dom Matki - spokój i stabilizacja
Na początku kwietnia na warszawskiej Białołęce ruszy Dom Matki. Znajdą w nim schronienie kobiety z dziećmi uciekające przed kataklizmem wojennym w Ukrainie. Schronienie dla nich powstaje z inicjatywy Provident Polska.
Raport Kobiety w biznesie. Nasza firma jest kobietą
Na przestrzeni ostatnich lat świat finansów zmienia swoje oblicze i coraz bardziej się feminizuje. W zasadzie nie musieliśmy się zmieniać, bo kobiety zawsze były fundamentem naszego biznesu – przekonuje Agnieszka Krajnik, koordynator ds. CSR w Provident Polska.
Raporty ESG stają się obowiązkowe dla dużych firm. A co to oznacza dla mniejszych przedsiębiorstw?
Raporty ESG stają się obowiązkowe dla dużych firm. To – paradoksalnie – ważna zmiana również dla małych i średnich przedsiębiorstw. Bez pójścia za dużym biznesem mogą stracić kontrahentów i finansowanie.
Raport: Pracownik w centrum uwagi. Liczą się ludzie
Największą siłą firmy są ludzie – w pandemii te słowa przestały być sloganem. Kryzys łatwiej przetrwać, jeśli cały zespół działa razem i ufa sobie nawzajem. Wystarczy spojrzeć na nas, obostrzenia uderzyły bezpośrednio w nasz biznes, było ciężko, ale daliśmy radę – przekonuje Agnieszka Kłos-Siddiqui, prezes Provident Polska.
Raport Biznes w erze COVID-19. Oni nie załamali rąk, czyli zwinność popłaca
Covid-19 ma też swoich bohaterów. To firmy, które poradziły sobie w czasie pandemii, wykazując się świetną zaradnością biznesową. Jakie praktyki stosowały i co udało im się osiągnąć?
Po migracji, czyli człowiek w cyfrowym świecie. Raport Providenta i Spotdata
Czy przyspieszona cyfryzacja z pierwszych miesięcy 2020 r. zostanie z nami na dłużej? To pytanie, które zadają sobie przedstawiciele niemal wszystkich branż. Wszystko wskazuje na to, że świat, który znaliśmy, już nigdy nie wróci, choć o wielkiej rewolucji raczej nie może być mowy.