Pluxee Polska
zobacz inne tematy„Dziękuję”, które angażuje – jak benefity budują lojalność pracowników
Wielkanoc może upłynąć pod znakiem „świątecznego wolnego” – albo stać się mocnym akcentem docenienia w organizacjach. To druga po Bożym Narodzeniu okazja do wręczania upominków pracownikom, jak wynika z raportu Zwyczaje i zachowania pracowników firm w Polsce w 2024 roku, który powstał na podstawie badań PBS na zlecenie Pluxee Polska.
Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie
Raport "Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży" Instytutu Badawczego IRCenter i Pluxee Polska wskazuje, że aż 80% Polaków w ciągu ostatniego roku wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub akcji wsparcia sprzedaży sprawia, że łatwiej zapamiętuje markę lub konkretny produkt związany z akcją.
Benefity żywieniowe w pracy coraz bardziej pożądane
Aby przyciągnąć i zatrzymać talenty, firmy coraz częściej już na etapie rekrutacji informują o wartości finansowej benefitów, ponieważ kandydaci nie mają świadomości, z czego składa się całkowity pakiet wynagrodzeń.
Docenianie w rytmie przyjemności – zatrzymanie talentów w firmie to jedno z największych wyzwań HR na 2024 rok
Jaką strategię retencyjną warto wybrać? Taką, która bazuje na tym, co najprostsze i znane od dawna, ale wciąż pomijane. Przewagę zdobędą te organizacje, w których DNA wpisana jest przyjemność z doceniania.