Pluxee Polska

zobacz inne tematy
„Dziękuję”, które angażuje – jak benefity budują lojalność pracowników

„Dziękuję”, które angażuje – jak benefity budują lojalność pracowników

Wielkanoc może upłynąć pod znakiem „świątecznego wolnego” – albo stać się mocnym akcentem docenienia w organizacjach. To druga po Bożym Narodzeniu okazja do wręczania upominków pracownikom, jak wynika z raportu Zwyczaje i zachowania pracowników firm w Polsce w 2024 roku, który powstał na podstawie badań PBS na zlecenie Pluxee Polska.

Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie

Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie

Raport "Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży" Instytutu Badawczego IRCenter i Pluxee Polska wskazuje, że aż 80% Polaków w ciągu ostatniego roku wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub akcji wsparcia sprzedaży sprawia, że łatwiej zapamiętuje markę lub konkretny produkt związany z akcją.