Pluxee Polska
zobacz inne tematyPolacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie
Raport "Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży" Instytutu Badawczego IRCenter i Pluxee Polska wskazuje, że aż 80% Polaków w ciągu ostatniego roku wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub akcji wsparcia sprzedaży sprawia, że łatwiej zapamiętuje markę lub konkretny produkt związany z akcją.
Benefity żywieniowe w pracy coraz bardziej pożądane
Aby przyciągnąć i zatrzymać talenty, firmy coraz częściej już na etapie rekrutacji informują o wartości finansowej benefitów, ponieważ kandydaci nie mają świadomości, z czego składa się całkowity pakiet wynagrodzeń.
Docenianie w rytmie przyjemności – zatrzymanie talentów w firmie to jedno z największych wyzwań HR na 2024 rok
Jaką strategię retencyjną warto wybrać? Taką, która bazuje na tym, co najprostsze i znane od dawna, ale wciąż pomijane. Przewagę zdobędą te organizacje, w których DNA wpisana jest przyjemność z doceniania.