marka godna zaufania

zobacz inne tematy
Więcej niż firma, czyli 4 filary zrównoważonego łańcucha dostaw

Więcej niż firma, czyli 4 filary zrównoważonego łańcucha dostaw

Żadne przedsiębiorstwo nie działa samodzielnie. Do jego funkcjonowania potrzebnych jest szereg innych, mniejszych i większych firm: dostawców, usługodawców, producentów, importerów itd. Powstała w ten sposób sieć nazywana jest łańcuchem dostaw. Kiedyś zarządzanie nim polegało przede wszystkim na jak najszybszym, najtańszym wyprodukowaniu towaru i dostarczeniu go do klienta. Dziś marki, które chcą uchodzić za odpowiedzialne i godne zaufania, muszą myśleć nie tylko o zysku, ale także brać pod uwagę czynniki społeczne i środowiskowe.

Szlifowanie firmowych diamentów

Szlifowanie firmowych diamentów

Jak marki godne zaufania budują swoją pozycję rynkową, dbając o swoich pracowników – zdradzają eksperci. Zapraszamy na redakcyjną debatę „Szlifowanie firmowych diamentów” zorganizowaną przez miesięcznik „My Company Polska”.

5 zasad skutecznego employee advocacy

5 zasad skutecznego employee advocacy

Promowanie marki przez pracowników to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingowych. Pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwaniu nowych klientów i partnerów biznesowych.

Daj się zauważyć. Narzędzia HR przydatne w rekrutacji

Daj się zauważyć. Narzędzia HR przydatne w rekrutacji

Działy HR w firmach nie mają ostatnio łatwego życia. Nie dość, że muszą mierzyć się ze związanymi z rozwojem technologii zmianami na rynku pracy, to jeszcze walczyć o to, by przyciągnąć do firmy specjalistów, którzy z ową technologią sobie poradzą. Ratunkiem jest tu skuteczna rekrutacja. Jakich narzędzi HR trzeba użyć, by pozostać Marką Godną Zaufania i zakończyć ją sukcesem?

Odpowiedzialność nie tylko za siebie

Odpowiedzialność nie tylko za siebie

Zarówno wielkie, jak i małe przedsiębiorstwa, które chcą budować i utrzymać zaufanie klientów, muszą zwracać uwagę na wszystkie elementy swojej działalności. Po wybuchu pandemii COVID-19 i agresji Rosji na Ukrainę wielu przedsiębiorców, szukając nowych źródeł dostaw, musiało na nowo przyjrzeć się, czy ich nowi podwykonawcy, współpracownicy oraz źródła pozyskiwania towarów są godne zaufania.

Sport równych szans

Sport równych szans

Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.

ABC przedsiębiorcy. Strategia na trudne czasy

ABC przedsiębiorcy. Strategia na trudne czasy

„Nie możemy zmienić kierunku wiatru, ale możemy inaczej ustawić żagle” – te słowa niemieckiego pisarza Andreasa Pflügera powinny stać się wskazówką dla przedsiębiorców. To najpewniejszy sposób na przetrwanie trudnych czasów.

Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.

5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania

5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania

Marka godna zaufania, z tym określeniem spotykacie się coraz częściej. Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Jednak, czym musi się wyróżniać przedsiębiorstwo, by zasłużyć na określenie „marka godna zaufania”? Przygotowaliśmy dla was zestawienie pięciu cech, które są szczególnie przydatne.

Marka Godna Zaufania. Odpowiedzialni cyfrowo

Marka Godna Zaufania. Odpowiedzialni cyfrowo

Corporate Digital Responsibility (CDR), czyli korporacyjna odpowiedzialność cyfrowa, to zestaw praktyk, które pomagają firmom korzystać z technologii w sposób społecznie, ekonomicznie, technologicznie i ekologicznie odpowiedzialny. To kolejny z elementów, dzięki którym światowe koncerny i małe przedsiębiorstwa budują swój wizerunek i zyskują zaufanie klientów.

Dobry biznes to nie tylko zarabianie

Dobry biznes to nie tylko zarabianie

We współczesnym świecie zysk to nie tylko wpływ, ale także brak wpływu. Zarabianie pieniędzy to za mało, znacznie ważniejsze stają się konsekwencje tego zarabiania. Konsekwencje dla ludzi i świata. To wszystko kryje w sobie dobry CSR.

Ryzyko sportowe

Ryzyko sportowe

Klient naszym kibicem, kibic naszym klientem. Jak umiejętnie korzystać z wachlarza możliwości, jakie daje firmom marketing sportowy?

Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?

Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?

Pandemia koronowirusa spowodowała, że wiele firm chciało jeszcze bardziej zaistnieć w internecie. Nie wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z zagrożeń, jakie czyhają w sieci. Aby zadbać o bezpieczeństwo i wizerunek Marki Godnej Zaufania, musisz wiedzieć, co to jest atak DDoS, ransomware czy phishing i potrafić się przed nimi obronić.

Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

„Pewność w niepewnych czasach, czyli moc, jaką daje zaufanie” – to temat debaty, jaka odbyła się w siedzibie redakcji „My Company Polska”. Agresja Rosji na Ukrainę i wybuch wojny za naszą wschodnią granicą sprawiły, że słowa takie jak „pewność” i „bezpieczeństwo” nabrały nowego, dramatycznego wymiaru.

Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Budowanie zaufania do marki to długi proces, a jedno małe potknięcie może sprawić, że pracownicy i klienci zmienią swoją dobrą opinię na temat firmy. I wcale nie musi chodzić o błąd związany z produktem czy produkcją, wystarczy poślizgnąć się na innym polu, np. zielonym.

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Od wyprowadzania psów przez odnawianie domów dziecka aż po walkę z technologicznym wykluczeniem seniorów – pomysłów na pomaganie jest tysiące. Łączy je jedno – realizują je pracownicy wspierani przez swoich pracodawców. Pomagając innym, budują zaufanie do swojej marki.