marka godna zaufania
zobacz inne tematyWięcej niż firma, czyli 4 filary zrównoważonego łańcucha dostaw
Żadne przedsiębiorstwo nie działa samodzielnie. Do jego funkcjonowania potrzebnych jest szereg innych, mniejszych i większych firm: dostawców, usługodawców, producentów, importerów itd. Powstała w ten sposób sieć nazywana jest łańcuchem dostaw. Kiedyś zarządzanie nim polegało przede wszystkim na jak najszybszym, najtańszym wyprodukowaniu towaru i dostarczeniu go do klienta. Dziś marki, które chcą uchodzić za odpowiedzialne i godne zaufania, muszą myśleć nie tylko o zysku, ale także brać pod uwagę czynniki społeczne i środowiskowe.
Różnią ich pomysły na biznes, łączy zaufanie!
Już po raz dziewiąty przyznaliśmy tytuły Marka Godna Zaufania. Redakcja „My Company Polska” zaangażowała przedsiębiorców i czytelników naszego magazynu do wskazania marek, którym ufają.
Szlifowanie firmowych diamentów
Jak marki godne zaufania budują swoją pozycję rynkową, dbając o swoich pracowników – zdradzają eksperci. Zapraszamy na redakcyjną debatę „Szlifowanie firmowych diamentów” zorganizowaną przez miesięcznik „My Company Polska”.
5 zasad skutecznego employee advocacy
Promowanie marki przez pracowników to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingowych. Pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwaniu nowych klientów i partnerów biznesowych.
Daj się zauważyć. Narzędzia HR przydatne w rekrutacji
Działy HR w firmach nie mają ostatnio łatwego życia. Nie dość, że muszą mierzyć się ze związanymi z rozwojem technologii zmianami na rynku pracy, to jeszcze walczyć o to, by przyciągnąć do firmy specjalistów, którzy z ową technologią sobie poradzą. Ratunkiem jest tu skuteczna rekrutacja. Jakich narzędzi HR trzeba użyć, by pozostać Marką Godną Zaufania i zakończyć ją sukcesem?
Odpowiedzialność nie tylko za siebie
Zarówno wielkie, jak i małe przedsiębiorstwa, które chcą budować i utrzymać zaufanie klientów, muszą zwracać uwagę na wszystkie elementy swojej działalności. Po wybuchu pandemii COVID-19 i agresji Rosji na Ukrainę wielu przedsiębiorców, szukając nowych źródeł dostaw, musiało na nowo przyjrzeć się, czy ich nowi podwykonawcy, współpracownicy oraz źródła pozyskiwania towarów są godne zaufania.
5 filarów dobrej reputacji. Jak budować markę godną zaufania
Nie musisz być globalną korporacją, by stracić wizerunek w oczach klientów przez głupie błędy. Oto pięć fundamentów, na których powinieneś zbudować prawdziwą markę godną zaufania.
Sport równych szans
Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.
Marka Godna Zaufania 2023. Znamy marki, którym ufają przedsiębiorcy
Zaufanie to wyzwanie! Na których markach polscy przedsiębiorcy mogą polegać? Z którymi najchętniej współpracują? Poznajmy 25 brandów, które cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. Tytuł Marka Godna Zaufania został przyznany już po raz ósmy.
Już 30 maja podczas uroczystej gali poznamy zwycięzców 8 edycji badania Marka Godna Zaufania
Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy w 2023 roku ufają najbardziej? W tegorocznej edycji projektu wyróżnione zostaną firmy w aż 25 nowych kategoriach.
Czas ambasadorów w biznesie. Misja dyplomatyczna firmy w praktyce
Tworzenie marki godnej zaufania jest jak misja dyplomatyczna. Czasem odbywa się na bankiecie, czasem na barykadach. Dlatego tak ważne jest, by mieć skutecznych ambasadorów. Najlepiej w gronie swoich pracowników.
Badanie Marka Godna Zaufania 2023. Polski biznes wskaże, którym markom ufa najbardziej
Nowe kategorie i nowa odsłona badania Marka Godna Zaufania – trwa coroczna ankieta, która wskaże marki godne zaufania. Głównym celem, tego realizowanego już po raz ósmy badania, jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu.
ABC przedsiębiorcy. Strategia na trudne czasy
„Nie możemy zmienić kierunku wiatru, ale możemy inaczej ustawić żagle” – te słowa niemieckiego pisarza Andreasa Pflügera powinny stać się wskazówką dla przedsiębiorców. To najpewniejszy sposób na przetrwanie trudnych czasów.
Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania
Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.
5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania
Marka godna zaufania, z tym określeniem spotykacie się coraz częściej. Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Jednak, czym musi się wyróżniać przedsiębiorstwo, by zasłużyć na określenie „marka godna zaufania”? Przygotowaliśmy dla was zestawienie pięciu cech, które są szczególnie przydatne.
Marka Godna Zaufania. Odpowiedzialni cyfrowo
Corporate Digital Responsibility (CDR), czyli korporacyjna odpowiedzialność cyfrowa, to zestaw praktyk, które pomagają firmom korzystać z technologii w sposób społecznie, ekonomicznie, technologicznie i ekologicznie odpowiedzialny. To kolejny z elementów, dzięki którym światowe koncerny i małe przedsiębiorstwa budują swój wizerunek i zyskują zaufanie klientów.
Zaufanie w 4 krokach. Marka godna zaufania
Czyli jak uwieść nowe talenty, dbając o employer branding i budując candidate experience tak, by być marką godną zaufania.
Oto historie wpadek, przez które "błyskotliwi marketingowcy" doprowadzili do kryzysów wizerunkowych
Dżentelmen jest zawsze pół kroku za modą – brzmi stara zasada dotycząca elegancji. Podobnie jest z marką godną zaufania. Nie trzeba próbować wszystkich marketingowych nowinek, by klienci nas doceniali i zostali z nami na lata.
Firmy, które chcą się liczyć na rynku muszą być zaangażowane społecznie
Firmy, które chcą się liczyć na rynku, budując swoje zaufanie lub starając się utrzymać reputacje, muszą być zaangażowane społecznie. Reagować na to, co się dzieje lokalnie, ale też globalnie. Świetnie pokazują to tegoroczne wydarzenia w Ukrainie, gdzie reakcją na brutalną agresję ze strony Rosji, była pomoc wielu ludzi i firm.
Marka sama w sobie. Jak skutecznie dbać o reputację marki i budować brand godny zaufania
„Marka to suma wszystkich emocji, myśli, obrazów, historii, możliwości i plotek, które istnieją na rynku na temat danej firmy” – pisze w swojej książce „Hey Whipple, Squeeze This” Luke Sullivan. Czy w ogóle można więc nad takim żywiołem zapanować?
Jak połączyć chęć, obowiązek i przyjemność w budowanie marki godnej zaufania?
Zaufanie kojarzy się z bliskością, a tej nie ma bez zrozumienia i zaangażowania. Oto krótki przewodnik po tym, jak połączyć chęć, obowiązek i przyjemność w budowaniu marki godnej zaufania.
Dobry biznes to nie tylko zarabianie
We współczesnym świecie zysk to nie tylko wpływ, ale także brak wpływu. Zarabianie pieniędzy to za mało, znacznie ważniejsze stają się konsekwencje tego zarabiania. Konsekwencje dla ludzi i świata. To wszystko kryje w sobie dobry CSR.
Statuetki Marki Godnej Zaufania rozdane. "Zaufanie to najważniejsza waluta w biznesie"
W klasycznych wnętrzach hotelu Polonia wręczyliśmy statuetki Marki Godnej Zaufania 2022. – To nagroda, która w czasach biznesowej niepewności jest wskazówką, jak należy postępować, by utrzymać zaufanie klientów i partnerów – mówili laureaci.
Ważne, żeby być blisko klientów. Relacja z gali Marki Godnej Zaufania [VIDEO]
Głównym celem badania Marka Godna Zaufania jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu oraz poznanie tych, którym najbardziej ufają. Uroczysta gala podsumowująca tegoroczną edycję odbyła się 30 maja, a dziś prezentujemy filmowe podsumowanie wydarzenia.
Sport to nie tylko zdrowie – marketing sportowy jako narzędzie budowania zaufania
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy składa się wiele czynników. W branży logistycznej oprócz sprawnej realizacji usług znaczenie ma także szerszy, społeczny kontekst działania firmy.
Marka Godna Zaufania. Poznaliśmy laureatów badania najlepszych marek zdaniem przedsiębiorców
Ufam ci – to bardzo osobista deklaracja. W czasach pełnych niepewności związanych z pandemią, konfliktem w Ukrainie, trudną sytuacją gospodarczą nabiera ona jeszcze większego znaczenia. Polskie firmy każdego dnia starają się zasłużyć na tytuł Marki Godnej Zaufania. Oto lista tych, którym polscy przedsiębiorcy ufają najbardziej.
Ryzyko sportowe
Klient naszym kibicem, kibic naszym klientem. Jak umiejętnie korzystać z wachlarza możliwości, jakie daje firmom marketing sportowy?
Marka Godna Zaufania 2022. Niebawem poznamy marki, które budzą zaufanie konsumentów
Pandemia COVID-19 i konflikt na Ukrainie postawiły nowe wyzwania przed firmami. Wiele trzeba było zmienić, by w nowej rzeczywistości nadal cieszyć się zaufaniem pracowników, klientów, interesariuszy czy rynku. Jedno się nie zmieniło. Nadal szukamy firm, które zasługują na tytuł Marka Godna Zaufania.
Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?
Pandemia koronowirusa spowodowała, że wiele firm chciało jeszcze bardziej zaistnieć w internecie. Nie wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z zagrożeń, jakie czyhają w sieci. Aby zadbać o bezpieczeństwo i wizerunek Marki Godnej Zaufania, musisz wiedzieć, co to jest atak DDoS, ransomware czy phishing i potrafić się przed nimi obronić.
Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]
„Pewność w niepewnych czasach, czyli moc, jaką daje zaufanie” – to temat debaty, jaka odbyła się w siedzibie redakcji „My Company Polska”. Agresja Rosji na Ukrainę i wybuch wojny za naszą wschodnią granicą sprawiły, że słowa takie jak „pewność” i „bezpieczeństwo” nabrały nowego, dramatycznego wymiaru.
Marka Godna Zaufania. Klient w centrum uwagi
Skąd wiadomo, czy marka jest godna zaufania? To proste. Od klientów – to oni wyciągając swoje portfele, poświęcając swoją uwagę, wygłaszając swoje opinie, decydują, kto jest, a kto nie jest godzien ich zaufania.
Marka Godna Zaufania. Gra w zielone
Budowanie zaufania do marki to długi proces, a jedno małe potknięcie może sprawić, że pracownicy i klienci zmienią swoją dobrą opinię na temat firmy. I wcale nie musi chodzić o błąd związany z produktem czy produkcją, wystarczy poślizgnąć się na innym polu, np. zielonym.
Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu
Od wyprowadzania psów przez odnawianie domów dziecka aż po walkę z technologicznym wykluczeniem seniorów – pomysłów na pomaganie jest tysiące. Łączy je jedno – realizują je pracownicy wspierani przez swoich pracodawców. Pomagając innym, budują zaufanie do swojej marki.
Marki to nie tylko przedsięwzięcia biznesowe. To również empatia oraz otwarcie na innych
Pandemia pokazała, że marki to nie tylko przedsięwzięcie biznesowe, ale też empatia, otwarcie na innych i gotowość do pomocy – ocenili uczestnicy debaty „Zaufanie do marki a pocovidowy powrót do normalności” zorganizowanej przez „My Company Polska”.
Autorytet szefa kluczem do budowania pozycji marki. Na co stawiają najlepsi?
81 proc. ludzi twierdzi, że musi ufać marce, żeby kupować jej produkty. Kluczem do budowania pozycji marki godnej zaufania może być autorytet jej twórcy. Na co stawiają najlepsi?