Różnią ich pomysły na biznes, łączy zaufanie!
Wyłoniliśmy 25 zwycięzców w 25 kategoriach. / fot. Robert Wilczyńskiz miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 11/2024 (110)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
- To jedna z nielicznych nagród na rynku, której nie można kupić, a wybór zwycięzców jest transparentny i wynika ze szczerych opinii biznesu - mówili laureaci. Badanie na zlecenie naszej redakcji zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Przedsiębiorcy, startupowcy i menedżerowie głosowali w nim na firmy, które mogły stanąć w szranki w 25 kategoriach. - Nasza gala jest świętem ludzi takich jak wy, którzy potrafią budować relację z klientem opartą na szczerości, co jest szczególnie ważne w dobie fake newsów – podkreślał Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”. – Dzięki zaufaniu, jakim obdarzają was odbiorcy usług, jesteście odporni na dezinformację. Biznes budzący zaufanie to, w gruncie rzeczy, opowiadanie dobrej historii, która zawiera obietnicę dla klienta. Wy, w ich oczach, nie macie problemu, by ją zrealizować – mówił.
Więcej możesz przeczytać w 11/2024 (110) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.